{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Blinklys {{forumTopicSubject}}

Heysa

Jeg har købt nye blinklys til Gsx-f'eren .. men er løbet ind i et problem. Jeg har koblet det til i venstre side, og der virker det fin. I højre side er problemet.. når man bare kobler kablene på, så virker det fint. Men så snart det får stelforbindelse(sættes i holderen), så brokker mit blinkerrelæ sig.

Så mit spørgsmål er så .. hvorfor? .. og hvordan kan jeg løse det.

Skal lige siges at der ingen problemer er med de gamle..
og de nye også er 21w, ligesom de gamle.

- Jan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blinklys
  • #1   9. apr 2006 Hej jeg har selv skiftet mine blinklys der havde jeg ikke nogle prøblemer men en af min venner havde samme problem han skiftede blinklysrelæ`et og så virkede det fint jeg har nogle ekstra blinklys relæ liggene til din cykel hvis du skal med til esbjerg den 13 så kan vi der lige prøve at skifte dem ud hvis det hjælper er det jo fint eller ved jeg ikke hvad du kunne gære.
    Hilsen Birdal

• #2   9. apr 2006 Prøv lige at pille pæren ud i højre side... Først den foreste og hvis den blinker bag er det jo den foreste der er defekt, og omvendt...

Hvis du ikke kan fjerne "relæ"fejlen ved at fjerne pærene er der muligvis en kortslutning i en af fatningerne.

Altid en god ide at prøve at bytte stikkene så de venstre som virker bliver flyttet over på de højre, og hvis de virker de så sætter du de højre blink på venstres ledninger, for at se om fejlen er i de ledninger på cyklen eller på blinkene.(Mest sansynligt at det er blinkene.)

Er det til at forstå??? ;-/

Jannik...

• #3   9. apr 2006 birdal - regner ikke med at jeg skal til esbjerg nej ... lidt langt derned. smiley

Jannik - jeg har prøvet at bytte pære på dem .. uden hjælp .. så jeg vil da lige prøve at bytte lidt rundt på blinkerne

Kommentér på:
Blinklys

Annonce