Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frontlys begge sider på en R6 ??
  • #1   30. mar 2006 tjah pille, rode, rave med ledninger så er den der.. lidt klip og lidt lodning og krympeplast..

• #2   30. mar 2006 Er lige med på en lytter.
    Har det samme problem med min TL-R

• #3   30. mar 2006 På min model er der da lys i begge to. Så det må da være noget nyt for 05 modellen.

• Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   30. mar 2006 Det begyndte de på 2003 modellen. Der sidder idag en H7 i højre side til fjern lys og en anden med mindre effekt i venstre side til nærlys... Og for at få en halogen pære med dual, skal man have en H4, hvilken ikke passer i lygte parabolen..

• #5   30. mar 2006 det da lovpligtigt at der kun må være i den ene side for ellers ligner det en "bil" eller andet køretøj - det siger loven!

• Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   30. mar 2006 Hmm tror skam ikke det er lovpligtigt at der kun skal være i den ene. Grunden til at man ikke har i begge idag er vel at man gik over til halogen lygter og ved hjælp af lygte parabolen kunne opnå en god form for xenon lys. Derfor lyser den ene pære fint op på vejen.... Men det ser lidt dumt ud, kun med lys i den ene side.

• #7   31. mar 2006 Michael K.

Ulovligt NEJ......

Hvordan skulle det ligene en bil når vores lamper sidder ca 40 cm fra hinanden??????

Min R1 05 har har alle 3 lamper i begge sider smiley fed detalje der var med til at bestemme mit køb....

• #8   31. mar 2006 det er ulovligt der er en mindste afstand imellem lygterne der ikke må overskrides (mener at det er 10 cm) til kanten af lygterne, min model falder for disse krav)-:
    men om hvorvidt der er nogen der hængersig i det ved jeg ikke!

• #9   31. mar 2006 Jeg har nu også hørt at det var ulovligt. Fik det at vide hos en forhandler....

Men der skulle vist være nogle ældre modeller hvor de ikke sidder i een side...

Nogle der med 100 % sikkerhed ved hvad der er lovligt/ulovligt?

• #10   2. apr 2006 MIn R6 årg 2002 er født med det i begge sider. Så tvivler på at det er ulovligt. smiley

Kommentér på:
Frontlys begge sider på en R6 ??

Annonce