Montering af Rizoma samt baglygte {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Har lige fået mig en fin R6 fra 2008. Jeg vil have monteret rizoma blink foran samt baglygte med integreret LED blink. Jeg har et par spørgsmål omkring det som jeg håber i kan hjælpe med....
1. Skal man skille hele bagenden ad for at få den forba . . . . baglygte af?? har bøvlet med det en hel nat nu
2. Der er modstande med til baglygten med to ledninger igennem hver, så jeg er ikke sikker på hvordan de skal monteres. Var det ikke nemmere at skifte blink relæet så jeg ikke skal have modstande på hverken de nye rizoma foran samt baglygten?
I så fald jeg skal sætte modstande på hver blinklys, kan man så købe orginale stik så man ikke skal klippe i noget?
Sikke mange spørgsmål, men håber i kan hjælpe med bare lidt af det
Tusind tak....
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
jun 2006
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12
Tak for de hurtige svar. Er det sådan at i ved hvor jeg kan købe sådan et relæ? For så slipper jeg vel for at skal til at have 4 modstande på og bøvle med en masse ledninger??
Forresten hvad har i gjort med de originale stik der går til blinklysene? Der er 2 ben i, det er vel + og - ?
@kwak - Den er fra KJ MC
http://shop.kjmotorcykler.dk/pi/Klar_baglygte_LED_m_blink_R6_08__8264_551.aspx
Der står ikke på siden hvad det er for et mærke, men der står hvis Bikeit.co.uk på kassen - Den er helt klar med LED og 5 ledninger. rød, hvid sort går sammen i et stik der passer i det originale fra mc. ydermere er der en gul og en blå som jeg går ud fra er + til højre og venstre blink.
jun 2006
Har du prøvet at skifte det?
jun 2006
Så har jeg været igang købte rizoma til forenden og har monteret den nye baglygte. Desuden købte jeg et Rizoma Blink relæ.....men hvor sidder blinkrelæet på sådan en fætter?
Desuden kan man både sætte relæet til som 2 eller 3 polet?? kan man se det på det gamle, altså hvor mange poler den har?
KOM SÅ FORÅR
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
jun 2006
Montering af Rizoma samt baglygte