Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  'Gejl' til Honda CBR 600 F2?
  • jens G
    jens G Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 93
    #1   9. jan 2010 du kan tage et kig på www.mcstyling.dk - der er lidt forskelligt grej.

ellers kan du prøve at søge lidt på google, så finder du ret hurtigt noget

• #2   9. jan 2010 Ellers er ebay altid din ven ;o)

• #3   9. jan 2010 enig med Jabbekot

kig på www.ebay.de eller www.ebay.co.uk

• #4   9. jan 2010 sådan et mra bubble kåbeglas der er tonet gør den heller ikke grimmere...
    Jeg havde selv i min tid med cbr600f2 en komplet race udstødning med store forrør i rustfri... og carbonpotte... sammen med et kn-filter smed den sgu godt 93 hk på lakridsen... det er udemærket...
    Mener at du kan købe en f3 bagende og smide på modelårgang 97-98... det gør den også lidt mere dynamisk og se på...
    Blinklys kan du jo købe et eller andet diodeblink... af en eller anden slags også et modstandskit eller andet blinkrelæ så det blinker normal hastighed...
    rimstribes er der mange slags af... men har set man kan få lavet nogle med tekst hos en dansk skiltemaler... prøv og søg på det+rimstripes... så dukker den nok op... men de er lidt pebrede.

rigtig god fornøjelse.

Offslow

• #5   9. jan 2010 Tak for de fine svar! Det vil jeg lige se nærmere på smiley

Andre er også meget velkommen til at smide nogle LINK!

Go' weekend..

- Michael

• #6   9. jan 2010 Du kunne gejle den med min?? smiley

Ej, kunne ikke lade være...

Har selv haft en F2 og fandt mere eller mindre kun blinklys (bag til) og udst.

• #7   9. jan 2010 søgte du kun på QXL, Søren?

• #8   9. jan 2010 og få den oprettet michael, - så kan vi jo se hvad bedst egner sig smiley

tak... Nu har du set vores... så vil vi da også se hvad du render og roder rundt med... (hvis du da har den)... jo ikke sikkert...

mvh Offslow

• #9   10. jan 2010 Offslow - Jeg har ikke købt den endnu, men der er en som jeg er meget interesseret i. Men med det her lorte vejr er det ikke nemt at købe mc, når man gerne vil prøve den først smiley

• #10   10. jan 2010 link? Der er ikke så meget pjat med de f2'ere udover ensrettere der kan stå af og knastkæde/strammer... men det kan nemt høres ved en skralden i tomgang, specielt på kold motor. Begge dele koster ikke det vilde og udbedre... men man kan jo ligeså godt få en der er iorden fra start... En fantastisk cykel... med den rette chauffør og gearing kan den jorde en fireblade i et lyskryds... og nu får jeg nok hug... men dem tager vi derfra smiley Savner sgu min gamle indimellem.

Køb en i winning red, - den bliver man aldrig træt af og det er et tema honda bliver ved at finde frem til nye modeller smiley

mvh Offslow

Kommentér på:
'Gejl' til Honda CBR 600 F2?

Annonce