1.983 visninger
|
Oprettet:
Miniblink til Honda Cbr 600 F3 {{forumTopicSubject}}
Hej forum.
Min cykel er den tidlige model af F3 og har derfor en lidt anden bagende end den traditionelle F3. Jeg kunne godt tænke mig at skifte de originale blinklys ud både for og bag og især foran, da jeg har været ude for et lille uheld så det venstre forblinklys er skadet. Er det muligt at få mini blink til min Honda Cbr 600 F3 1995?
Hvad er folks mening?
Vil det se dumt ud blot at skifte de forreste blink til miniblink og hvis nej hvor kan disse eventuelt købes?
I kan se de de originale blink som sidder på min cykel på min profil.
På forhånd tak for hjælpen!
Venlig hilsen
Tobias
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.068
mar 2009
Følger: 1 Svar: 94
Mht. blink kan du prøve at tage et kig her - der er lidt forskelligt
(link fjernet)
/J
jun 2007
Følger: 33 Følgere: 19 Emner: 16 Svar: 194
Det ser super nice ud med dine Watsen Design blink. Du skriver noget med at der ikke skal andre modstande eller relæ i for at de virker? kan du bekræfte dette?
Du skriver også noget med, at der skal laves nogle spacere. Hvad vil det sige?
Tror du det er muligt også at sætte disse blink på bagenden af min Cbr 600 F3 fra 1995? Den har den "gamle" bagende og derved også de gamle baglygter som kan ses på min profil.
Endelig hvor kan disse blink købes?
Venlig hilsen
Tobias
jun 2007
Følger: 33 Følgere: 19 Emner: 16 Svar: 194
Hvordan sender firmaet pakken? Kan man ikke risikere at pakken bliver taget i tolden så der skal betales afgifter, told og moms? Canada ligger jo udenfor EU?
Venlig hilsen
Tobias
ps. Har du stadigvæk et sæt liggende er jeg meget interesseret i at købe disse..
Miniblink til Honda Cbr 600 F3