1.008 visninger
|
Oprettet:
Kan man fjerne stafferinger? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg vil høre, hvordan det er bedst at fjerne stafferingerne på ens motorcykel???
Er der nogen af jer, der har gode erfaringer - gerne så det ikke hverken ridser eller ruster?
Mvh Lasse
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 288
På arbejde når vi skal fjerne det fra lastbilerne, bruger vi en varmeblæser eller en tapetafdamper.
Vær lidt forsigtig hvis du bruger konens hårtørre, det kan godt blive for varmt så lakken bobler.
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 5
MVH Kenneth
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 146
Tak for svarene... Det er fordi jeg gerne vil fjerne grimme (synes jeg) stafferinger på min motorcykel nu her, da jeg forventer at male den i løbet af vinteren, så farveforskellen betyder ikke så meget for mig, da sæsonen desværre snart lakker mod ende:-(
Mvh Lasse
jun 2004
Jeg har lige et ekstra spørgsmål... Hvis man anvender en varmepistol, er der noget "niveau" eller temperatur, som du ved at den skal stå på, for ikke at blive for varm og ødelægge lakken...?
Mvh Lasse
jun 2004
jun 2004
Mange tak, det prøver jeg;o)
Mvh Lasse
feb 2004
Vi har aldrig haft problemer med at lakken bobler når vi fjerner stafferinger bare du sørger for at den aldrig bliver varmer end du kan søtte en finger på uden du brænder dig. når vi har lakeret en motorcukel del bliver den sat til tørring på ca 70 til 80 grader
Kenneth
feb 2004
jun 2004
Nu den varme blæser jeg har adgang til,varmer som min 100 grader, men hellere forsigtig.
Hvad koster det forøvrigt at få skiftet farve på sin cykel hos dig?
jun 2004
Jeg kommer fra Aalborg, så det ville nok være lidt langt at køre, selvom du kunne klare det
Men tak for budet og svarene!!!!
Mvh Lasse
Kan man fjerne stafferinger?