{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

Sidetasker fra T.hansen {{forumTopicSubject}}

Har kig på de her tasker fra Thansen, men hvilke skal jeg vælge. Dem til sports-mc eller dem til touring-mc? Mc´en de skal monteres på, er en VFR800 fra 1998, med standard udstødning.
Mvh
Martin
http://thansen.dk/product.asp?c=2793382986&n=-1514332898&pn=-1514332895
http://thansen.dk/product.asp?c=2793382986&n=-1514332898&pn=-1514332894

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidetasker fra T.hansen
  • #1   20. maj 2009 ud i butikken og prøv dem på

• #2   20. maj 2009 Jeps, men vil stadig godt høre fra nogen der evt. har dem.

• #3   20. maj 2009 Altså der kan jo være lidt mere i dem til touring. men det kommer jo også an på hvordan din udstødning sidder på cyklen.

• #4   20. maj 2009 Den sidder helt alm. nu, men har planer om at få en high potte på på et tidspunkt, det er derfor jeg overvejer om jeg måske skal købe dem til sports-mc.

• #5   20. maj 2009 Jeg har selv sportsmodellen til min mini Ninja, men ja som de andre siger, kommer det helt an på, hvordan din udsædning sidder.
    Prøvede nemlig først touring-modellen, men de gik ned over min udstødning, så det ville ikke fungere.
    De var så søde derude, at de pakkede en af hver ud, så jeg kunne prøve dem på.
    Har også tank tasken i samme model.

Se evt. mit billede i min profil.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #6   20. maj 2009 Martin!

Mit råd til dig vil være... DONT! Tasker der monteres på den måde er en "pain in the....".
    Hvis du kører alene... så find dig en taske/pølse og sæt med stropper på bagsædet. Det er langt mere stabilt og gør, at din "køreglade" på turen opretholdes. Nu ved jeg som sagt ikke om der er co-driver påtænkt.... og hvad dit budget er? Alternativet vil være at få et rigtig mounting-kit fra Motech og nogle solide Givi-tasker - f.eks. v35. De er flotte og passer perfekt til VFR. En anden løsning... vil være at (kun) sætte topboks på... f.eks. en V46. Der er god plads...plenty til én person i op til 1. uge eller mere...

Hermed "mine erfaringer" fra de glade VFR 800 dage! smiley

• #7   20. maj 2009 Jeg har touring-taskerne fra Thansen. De fungerer fint til de par gange eller fire om året, hvor jeg har brug for at have grej med.

Jeg smækker normalt en blok kork mellem venstre taske og min højtsiddende udstødning, som tasken hænger ind over. Det fungerer også fint.

• #8   20. maj 2009 Hans M >> hvordan er de tasker en pain? jeg har dem og har haft meget glæde af dem, både solo, og når jeg har haft en passager med.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #9   20. maj 2009 - Unbreakable - : Som sagt... det er "min holdning" og "erfaring"... tasker der monteres løst med strop/snor og lignende...vil altid flagre rundt og sidde ustabilt. Hvis vi taler om en tur fra Nyborg til Middelfart... så okay... så lever "man nok med det".. men hvis man tager på en længere tur (læs: solid lang distance), så tænker jeg med gru tilbage på den "erfaring"...

• #10   20. maj 2009 Gør det ordentligt og læg vægten på sædet som det er lavet til og ikke på sidestykkerne

• #11   20. maj 2009 Hey alle.

Tak for svarene, det gav lidt at tænke over.
    Jeg skal bruge taskerne når jeg pendler til jylland og her til sommer hvor jeg skal på en mindre ferie. Hvis de flavrer for meget rundt, er det måske en bedre idé at spænde det fast på sædet, som nogle af jer foreslår. Så undgår jeg også problemer når jeg engang for en high potte på. Jeg vil helst ikke have givi eller lign. på.

• #12   27. maj 2009 jeg handler ALDRIG nogensinde mere i den møg butik igen, pas på de ikke tager røven på dig, det er de gode til

• #13   27. maj 2009 Der er da snore til at binde dem så de ikke flavrer. Lånte et par sidste år. Der var intet at komme efter. Kvaliteten virker god, og pasformen var også god til min MC.

Kommentér på:
Sidetasker fra T.hansen

Annonce