982 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar

4. okt 2004 Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 128
Kåbe..? Kåbe..?
Hej der ude...
Jeg er igen igang med en lille ombygning af Banditten, og i den forbindelse vil jeg lige høre om der er nogen som ved hvilken slags eller hvor man kan skaffe en sådan "kåbe" som den der er monteret på Ghost Riders gule turbo Hayabusa fra GR2..?
Den er meget flad og med to små lygter (er vist også monteret på BMX'en i samme film).
Sådan en kunne jeg godt bruge, så på forhånd tak...
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 128
Jeg har kikket på ebay, men uden hæld (nu er mit tysk godt nok heller ikke i øverst del af karakterskalaen)... Men det nytter heller ikke noget at søge på bandit da det ikke er en org. Suzuki kåbe... og det SKAL være DEN jeg omtaler (ellers skal den godt nok læne sig MEGET op af den). Tilpasning med hjemmelavede beslag tager jeg som det kommer og er ikke noget problem.
Men ellers tak
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 358
Søg på acerbis DHH lygtekåbe.
Håber det var den du mente
feb 2006
okt 2004
YES..! Det er den...
Lækkert og stort TAK for hjælpen.
He he... Gode billdere af din "mudderged"
Lige en ting til, nu hvor jeg har fat i en der kænder den: Hvordan er lyset på sådan en kåbe?? (godt/ok/mindre godt eller bare udueligt)
feb 2006
Pærerne er 12volt, så skulle kunne give et okay lys på din (fede!) BANDIT. Men nok ikke så godt som det originale. Desuden kan den ikke synes. Men den ser rå ud, også på en gadecykel!
okt 2004
feb 2006
Men glæder mig til at se din knallert med Acerbissen på, det kommer til at se godt ud!!!
okt 2004
He he... ja, jeg ved det...
Jeg er selv ved at lave en lygte-kåbe af noget jeg havde liggende og ligt glasfiber, med lys der er godkent. Ville bare lige undersøge ovennævnte, som jeg køber hvis jeg SKAL ud og købe noge... for den er da rå' fed..!
Kåbe..?