{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.348 visninger | Oprettet:

Ombygning af intruder vs 1400 {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er så gået lidt i tænkebox, og vil gerne smide et par spørgsmål ud om et snarligt projekt...

Jeg vil gerne vide om der er nogle som har erfaringer, med ombygningen af en intruder 1400, årg. '87.

Hvad er muligheden for at smide et par HD fælge på sådan en, og samtidig lave den om, så den kan monteres med et 280 bagdæk. Hvor meget skal laves om før, at det kan lade sig gøre

Derudover vil jeg høre om der er nogle som jeg kan bruge som sparringspartner, når jeg er gået igang.

Det er første gang jeg skal prøve en ombygning, så det bliver noget af en udfordring.. smiley

Mvh. Søren Møller

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ombygning af intruder vs 1400
  • #1   22. apr 2009 En vs 140 er jo med kardan træk ved ikke lige hvor man kan få lavet navet om på Harleyen så det passer.

man kan jo faktisk købe nogle ganske fede fælge til en VS 1400 galil som lige har bygget nogle fede fælge på kan måske fortælle dig hvor han har købt sine.

Søg på VS stumper han har blandt andet stadig sæde og hjul tilbage

Med hensyn til det brede bagdæk skal der en anden svinger til hvor brede de fåes ved jeg ikke det største jeg har set er en med 200 dæk.

Jeg selv er snart færdig med min. Mangler kun stumper fra maleren og så skulle den være ready.....

• #2   22. apr 2009 alt kan lade sig gøre det er kun et spørgsmål om den rigtige syns mand og lidt penge til ombygning, se den her
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24224

• #3   22. apr 2009 Den er virkelig røvfed... Men jeg tror sgu den rækker ud over min pengepung, i hvert fald hvis jeg skal have den ud at køre i år... smiley

• #4   10. maj 2009 hejsa jeg er lige med på den her. har lige erhvervet mig en vs1400 selv og skal til og igang med at ombygge den.. Hvis du ikke allerede har været derinde så gå ind på http://www.thunderbike.de/us/index.html
    De har en masse fede ting, også specielle bagdæmpere til de brede dæk, og fælgene lavet til det specielle nav sælger de minsandten også. Den eneste negative ting er prisen på deres stumper, det er sgu lige før man skal sidde ned når man ser dem.

Mvh. Kim Hansen.

• #5   23. jul 2009 nu kommer det selvfølgelig an på hvor meget du har tænkt dig at ofre på cyklen. hvis du vil op og have en 280 bagdæk på skal du til at svejse om i stellet og den tror jeg ikke den går til syn hvis du skulle være så uheldig men det er der jo heller ikke så mange andre ting der gør. men mener du kan går op til 250 mm uden at skal til at svejse i stellet.
    men 1400 står også for tur nu her. du er velkommen til at skrive til mig måske kan jeg hjælpe dig lidt på vej. jeg kan dog ikke garantere noget.
    mvh kim

• #6   23. jul 2009 www.thunderbike.de
    og så brugte stumper
    www.ebay.de
    special lavede dele er der verner som har V-Costum i næstved, han er dygtig.
    www.v-costum.dk
    tre rigtig gode sider.

Kommentér på:
Ombygning af intruder vs 1400

Annonce