4.348 visninger
|
Oprettet:
Ombygning af intruder vs 1400 {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er så gået lidt i tænkebox, og vil gerne smide et par spørgsmål ud om et snarligt projekt...
Jeg vil gerne vide om der er nogle som har erfaringer, med ombygningen af en intruder 1400, årg. '87.
Hvad er muligheden for at smide et par HD fælge på sådan en, og samtidig lave den om, så den kan monteres med et 280 bagdæk. Hvor meget skal laves om før, at det kan lade sig gøre
Derudover vil jeg høre om der er nogle som jeg kan bruge som sparringspartner, når jeg er gået igang.
Det er første gang jeg skal prøve en ombygning, så det bliver noget af en udfordring..
Mvh. Søren Møller
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 1 Svar: 25
man kan jo faktisk købe nogle ganske fede fælge til en VS 1400 galil som lige har bygget nogle fede fælge på kan måske fortælle dig hvor han har købt sine.
Søg på VS stumper han har blandt andet stadig sæde og hjul tilbage
Med hensyn til det brede bagdæk skal der en anden svinger til hvor brede de fåes ved jeg ikke det største jeg har set er en med 200 dæk.
Jeg selv er snart færdig med min. Mangler kun stumper fra maleren og så skulle den være ready.....
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 1.082
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24224
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 11
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 8
De har en masse fede ting, også specielle bagdæmpere til de brede dæk, og fælgene lavet til det specielle nav sælger de minsandten også. Den eneste negative ting er prisen på deres stumper, det er sgu lige før man skal sidde ned når man ser dem.
Mvh. Kim Hansen.
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 43
men 1400 står også for tur nu her. du er velkommen til at skrive til mig måske kan jeg hjælpe dig lidt på vej. jeg kan dog ikke garantere noget.
mvh kim
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 43
og så brugte stumper
www.ebay.de
special lavede dele er der verner som har V-Costum i næstved, han er dygtig.
www.v-costum.dk
tre rigtig gode sider.
Ombygning af intruder vs 1400