{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Første "rigtige" tur... {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg endeligh den første "rigtige" tur på min første cykel! Den har været skildt ad total - på nær motor, i fire uger, da jeg har været inde i alle hjørner og kroge for at pudse og rengøre. Desuden er der kommet andet kåbeglas og miniblink på cyklen, og der er kommet nye billeder ind af den, så smid endelig en stemme, hvis du har lyst..:-)

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=28061&ipc=96528

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første "rigtige" tur...
  • #2   1. apr 2009 HEHE Ja undskyld... Men det er nu lidt sjovt at den bliver skilt ad i atomer og rengjort i alle små kroge og derefter kører du den ud på en grusvej og tager billeder.... hehe... Men nice ser det jo ud og syntes det er cool at nogen gider at gøre noget ud af deres bike! Har selv været ude på den første rigtige tur i dag. En dag hvor der var varmt nok til at man følte at der kom ordentlig varme i dækkene og at man derfor kunne presse maskinen lidt. sweet! Ha en go sæson!

• #3   1. apr 2009 Ja jeg ved det godt X 3... Men kørte MEGET stille ud af grusvejen, og den er heldigvis kun godt 100 meter, men lidt støv hist og her, kan jo ikke helt undgåes..:) Rigtig go sæson til jer begge to!

Kommentér på:
Første "rigtige" tur...

Annonce