584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

polerede fælge ? polerede fælge ?

Hey folkens.. mit ducati projekt er for alvor startet, men jeg er blevet en anelse i tvivl om at skulle blank polere mine fælg kanter... Ville det ødelægge helheden på min bike, eller ville det pifte den op. Dette er jo indiviuelt, men det vil være rart at høre folks mening any way.

Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polerede fælge ?
  • #1   15. mar 2009 det ser fedt ud med blanke kanter til sort fælg, sys godt du kunne gøre det....
    fin duc by the way

• #2   15. mar 2009 ja jeg syntes også at det ser godt ud med blanke kanter til sorte fælge.. men nu må vi se :o)

Tak for din kommentar

• #4   15. mar 2009 hehe så går der robinson ekspeditionen i den ;o)

men ja måske jeg bare burde få det gjort, tak for folks stemmer samt kommentare

• #5   15. mar 2009 det kommer jo lidt an på hvem man er. nogen mener man ikke skal gøre noget ved duc, andre gejler løs.

jeg tænker lidt, når du selv er i tvivl... er det så en god ide at gå igang...?
    så er der vel et eller andet der siger dig det modsatte.

• #6   15. mar 2009 jamen det er også en god pointe...lige for mit vedkommende, så har jeg det fint med at skulle polere fælgene, idet jeg tror det vil være prikken over i'et... til det med om den står original eller ej.. tja smag og behag.. målet med denne bike, er at den står som JEG gerne vil have den, og det med polerede fælge har været en del af planen, men det fik alligevel en bagtanke omkring... men igen! skulle det ikke matche som jeg nu ønske, ja så er det ikke være end at anskaffe sig et par nye... Meeen mon ikke det kommer til at pynte :o)

Mange tak for de fornuftige ord "MYM M"

Kommentér på:
polerede fælge ?

Annonce