{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

kvalitet af komplette kåber fra Ebay? {{forumTopicSubject}}

hey MG.

jeg overvejer at få et ekstra kåbesæt til min CBR, og har så set på dem de bl.a. har på Ebay.de, men hvordan er kvaliteten af dem? er der nogle af jer herinde der har erfaringer med dem?

det er sådan et sæt som dette jeg bl.a. har set på:

http://cgi.ebay.de/HONDA-01-03-CBR600-CBR-600-F4i-Verkleidung-Motorrad-7_W0QQitemZ140301178599QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item140301178599&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

hvis kvaliteten af dem er helt af H til gider jeg ikke bruge penge på sådan et sæt. så søger lidt erfaringer med dem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kvalitet af komplette kåber fra Ebay?
  • #1   26. feb 2009 Har sådan et liggende, eller det vil sige at det pt sidder på mine baneræser. Vil nok sige at det er noget af det værste lort jeg nogen sinde har brugt mine penge på. Dårligt lakeret, passer sindsygt dårligt og har utroligt mange mangler. Jeg ville ikke købe sådan et...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #2   26. feb 2009 Nu kommer de jo ikke fra selve ebay - men folk der sælger over ebay, som er et auktionssite.

Det kommer altså an på kvaliteten af fabrikanten - som i det her tilfælde ikke er til at lure af.

Det svarer til at købe et noname kåbesæt. Vil du satse eller ej?

Folks erfaringer er svære at få når man ikke kender mærket...

• #3   26. feb 2009 Samme som du kan få her fra: http://www.motocc.co.uk/
    Kvalitet er efter min mening middel.
    Du skal regne med at skulle tilpasse nogle huller og måske skære lidt hist og her.
    Husk at der kommer 25% told oven i.

• #4   26. feb 2009 www.nachbauverkleidungen.eu

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #5   26. feb 2009 Michael - Tox

Der kommer ikke told eller moms oveni nej. smiley

Det er jo fra tyskland...

• #6   26. feb 2009 hmm okay det lyder ikke betrykkende, det var nemlig et sæt jeg ville bruge til vejen også, så det skal jo helst bare se lidt godt ud... øv jeg må jo bare lede videre..... synes ikke jeg gider tage chancer med sådan et sæt så....

• #7   26. feb 2009 Hvis du er i KBH så kan du komme og se min kammerats ged som jeg har stående. Den har samme slags kåbedele på.

Negativt: Der er en hel del arbejde i at få lortet til at passe, der skal bores huller og laves beslag og skæres til rundt omkring, og der manglede da også en enkelt del da sættet endelig kom frem efter 2 måneders ventetid. Der er 25% moms og noget told og noget toldgebyr på, det skal lige regnes med... nåja og så porto fra kinøjsien og det skal du forresten også betale 25% moms af.

Positivt: Kvaliteten er bedre end glasfiber. Lak og stafferinger var pænere end jeg havde frygtet... meget bedre end man selv kan lave i garagen men selvfølgelig ikke så flot som fra en proff mcmaler.
    I forhold til prisen synes jeg det var et ok køb, min kammerat er studerende og det er hans første ged, han har allerede lagt den ned så det er ikke verdens undergang med de billige kåbedele på - og han skal da også have nogle nye af samme slags snart.

Så smid en PM hvis du vil se kvaliteten, jeg bor på Amager.

• #8   26. feb 2009 bor desværre selv i Randers og er sjældent på de kanter ovre ved dig, så der er lige et stykke vej over til øen, men mange tak for tilbudet :o)

• #9   26. feb 2009 Jeg har købt sådan et gong-gong sæt og er bestemt ikke skuffet..... Flot lakering, præcist ligeså godt som en original kåbe...... Udført i ABS plast, 3xklarlak og pasformen har været fin.....

Har godt nok ikke nogen billeder lagt op endnu, men de kommer.....

Det slipper IKKE igennem told uden at blive pålagt diverse omkostninger...... Proceduren er som følger....

Du køber varen og forsendelsen via Ebay.
    Når den kommer til DK så for du et brev fra PostDanmark, hvor de beder om at få tilsendt din faktura (formentlig fra PayPal)
    Når de har modtaget den så lægger de 1,7% på i toldafgift, husk det er det samlede fakturabeløb som bliver toldet... Altså både varen og fragten...
    Herefter bliver der lagt moms til summen af ovenstående, altså 25% oven i summen af varen, fragten og toldafgiften.
    Til slut tager PostDanmark et fast tillæg for toldbehandlingen på 150,00 kr.

Kan kun anbefale det, især til prisen..... Det eneste der er korrekt er det som sælger skriver omkring tilpasning... Du skal være lidt fiks på nallerne, men hva faen det skal man squ også med et originalt kåbesæt.....

My 5C

Kommentér på:
kvalitet af komplette kåber fra Ebay?

Annonce