{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Ny lak = tab? {{forumTopicSubject}}

Hey, hvad er Jeres mening, har en Gsx-r 750 fra 98, står rigtig flot i lakken, men er lidt kedelig da den jo ligner alt andet.... Har overvejet at lakere den i en anden farve, men hvad betyder det lige mht. salg og pris......? Vil det være sværere og sælge en cykel der ikke står i org. lak? Vil prisen være lavere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny lak = tab?
  • #1   8. feb 2009 Det kan der vist være delte meninger om. Mange vil jo tro at den har været nede og ligge, og vil derfor ikke give så meget for den. Ærgeligt det er sådan...

• #2   8. feb 2009 Du kan da bare tage nogle billeder af den adskilt inden maler, så en evt. køber engang kan se at den ikke er blevet malet pga. skader;)

• #3   8. feb 2009 Køb dog et ekstra kåbesæt hjem til den, og behold originalen... absolut den bedste løsning.. og da det er en rimelig udbredt model burde det ikke være svært/dyrt at købe et sådan hjem

• #4   8. feb 2009 hey,

Som "Jyllands Vogter(MCF) F" skriver, vil jeg kun give ham ret,
    Personlig ville jeg ikke købe en kværn der har været til lakeringen .

mvh
    jks

• #5   8. feb 2009 Hej du.
    Er selv autolakerer! Det burde ikke have nogen betydning, hvis det er lavet ordentligt. Men det er smag og behag, vi har jo ikke samme smag alle sammen. Jeg er selv i gang med at male min ZX9R om.

• #6   8. feb 2009 Jeg fatter ikke folk som betaler kassen for at få et fuldstændig uskadt kåbesæt+tank malet om - ofte i mystiske farvekombinationer som skriggul og lilla eller noget med lyn, vikinger, nøgne skøger, dødningehoveder, tribal-mønstre fra thansen, og måske et firben og lidt ild til at runde af med.
    Jeg ville gøre som Tore (København) S foreslår; køb et brugt kåbesæt billigt, få det malet i din yndlingsfarve og sælg det originale sammen med cyklen eller sælg det seperat med det samme istedet for at ødelægge det.

Mht videresalg så har jeg altid selv shoppet i en stor bue uden om cykler der var malede medmindre de var malet i originalfarver og med originale stafferinger, for i mine øjne er det kun choppere og dragracere der kan slippe afsted med gøglerlakeringer.

• #7   8. feb 2009 Jeg går som regel efter cykler der netop er blevet omlakeret. Så står de jo meget pænere i lakken, end én efterhånden halvgammel originallak. Selvfølgelig skal den nye lak se ordenlig ud, og ikke være helt hen i skoven farvekombinationer.

• #8   9. feb 2009 Tror det er et religions spørgsmål...du får intet klart svar:) Jeg køber en cykel pågrund af køreegenskaber og udseende...og det er et flot originalt eller flot hjemme hæklet er sgu ligegyldigt...bare kvaliteten er i orden! Vil hellere have noget unikt end noget alle andre har:) Men som sagt...du får ikke noget klart svar, er folks personlige meninger!

Kommentér på:
Ny lak = tab?

Annonce