Udskiftning af styr på Yamaha Dragstar {{forumTopicSubject}}
Hej alle i koge hoveder,
Nogen af jer der har erfaring med udskiftning af styr på Yamaha Dragstar 650?
Jeg kigger pt. på et Highway Hawk (55-522) , men ved ikke om kvaliteten er ok? Har haft en bagagerist fra dem (Highway Hawk) der rustede i svejsesømmene. Nogen af jer der har erfaringer med deres grej?
Det jeg søger er, at komme til at sidde lidt mere foroverbøjet (ca. 5 grader), da jeg idag sidder en anelse bagoverbøjet (ca. 5 grader), hvilket ikke er behageligt på længere ture - Dog skal grebene være i ca. samme højde som i dag (Er selv 185 cm og har ikke de korteste arme i verden). Ydermere vil jeg gerne have styret en anelse bredere, hvilket jeg tror kan realiseres med dette styr?
Dernæst håber jeg nogen af jer, kan hjælpe mig med en lille guide til hvordan man får flyttet greb o.s.v. fra gammelt til nyt styr? Skal der bruges special værktøj?
Jeg takker på forhånd for enhver hjælp der måtte tilbydes
Om ikke andet håber jeg at støde ind i nogen af jer i Herning d. 7/2
mvh - Palle
jul 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 158
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 12
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 12
Tak for dit svar. Passede de forskellige kabler o.s.v. i længden? Jeg formoder det styr den "orange" er vist med er med indbyggede 10 cm's risers og er ca. 95 cm bredt? Er der på dit styr også en indsnævring for enden af begge ender hvor håntagene skal sidde?
Hvor har du købt styret og hvad gir du for det?
Det hul du skriver om, er vel til det højre håndtag? Hvordan får man det venstre af?
Kunne være hyggeligt evt. om vi kunne sludres ved i telefonen en dag? Kunne godt tænke mig lidt tips og tricks
mvh - Palle
Udskiftning af styr på Yamaha Dragstar