Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aluminium
  • #1   25. dec 2005 hey tror ikke det er aluminiumen der skaller men det lak der er ovenpå hvis en overflade er poleret lakere man tit for holbarheden hvis det er tilfældet hos dig skal du have alt lakken af polere dine emner og få det givet klarlak igen ikke så svært men tar lang tid og dyrt hvis du skal ha fagmand til det

• #2   25. dec 2005 hej det er helt sikker lakken der krakkelere jeg har selv poleret al lakken af og givet nyt lak det er et heste arbejde..

jens...

• #3   25. dec 2005 hvis du først har lakken af så lad værre med at lakkere det igen det er meget nemmere at holde uden lak

• #4   25. dec 2005 vil jeg nu ikke helt holde med dig i så skal du være over det hele tiden for at det ikke irre derfor lakkere man det prøv og holde et sæt alufælge der bare er poleret det er ikke nemt arb med det til hverdag så kender matrialet rimelig godt

• #5   25. dec 2005 jeg ville aldrig give mine fælge lak oven på det polerede men ja der er mindre arbejde i hverdagen hvis man lakkerer dem, men når klar lakken så først skaller så skal der ligges arbejde i det...

Jeg vil hellere polere det op løbende og jeg har aldrig oplevet at det har været irret ikke engang over vinteren

• #6   25. dec 2005 det kommer bare vent og så skal du rigtig igang med det grove grej for at få det perfekt igen men det kommer jo osse an på hvor tit man er over det og hvad tid man bruger på det

• #8   25. dec 2005 Jeg ville heller ikke lakere det polerede alu igen...
    Det er rimelig nemt at holde rent med fels Autosol.
    Bare lige en blød klud, så er det rent og fint.
    Derefter et lag voks/lakforsegling....ingen problemer i det.

• #9   25. dec 2005 hmm det er nu et par måneder siden at jeg polerede mine fælgkanter og de fik ingen lak... har været efter dem med lidt polering en gang og de irer da ikke...

Kommentér på:
aluminium

Annonce