1.218 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kan maler ramme farve uden kode??? Kan maler ramme farve uden kode???

Ja, hvad er jeres erfaring med det?

Jeg skal have et nyt kåbesæt på 929'eren da det nuværende er grimt lakeret, bulet og ridser! smiley

Jeg overvejer efter en lang samtale med sælger (trods forskellige erfaringer) et repsol kåbesæt fra ebay. Han vil gerne sende klistermærker med, men kan af en eller anden grund ikke levere farvekode...

Tror i en maler her hjemme kan ramme den orange farve? Det er jo ikke fedt at stå med 2 forskellige nuancer orange på samme cykel.

Kom med jeres erfaringer! smiley

Selvfølgelig til 929, men som dette:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-CBR954RR-CBR-954-RR-02-03-954RR-CBR954-FAIRING-NR_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35583QQihZ019QQitemZ290283157158QQtcZphoto

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan maler ramme farve uden kode???
  • #1   13. jan 2009 Hvis du har noget med farven på og den farve ikke er falmet, kan han scanne farven og derefter kode maskinen til at blande farven. Det fik jeg lavet til en sædeskal til min mc.

Palle

• #2   13. jan 2009 Hvis maleren har den rigtige farve/kåbedel.. Han kan "klatteste" på..
    Så no doubt.. c",)

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
    #3   14. jan 2009 Ja . min lokale "Maler-Pusher" - har også over 20 års erfaring med lortet - men jeg vil dælme våge og påstå - at han kan ramme en fave jeg viser ham, bedre end computeren smiley

Kommentér på:
Kan maler ramme farve uden kode???

Annonce