5.258 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Polering af aluminium. Polering af aluminium.
Hej. Jeg er i gang med konens 535ér, og der skal poleres en del aluminium. Mit problem er at jeg synes der er en hinde som jeg ikke kan polere væk. Jeg bruger Autosol til at polere med. Er der nogen der har nogle gode fif?
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Måske du skal affedte det?
mvh Offslow
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.684
det KAN være det har fået klarlak for det ikke skal korodere fra frabrikken. så skal det først slibes af med sandpapir eller bums før du går igang med autosol og som offslow siger igang med noget polerskive med motor boremaskine eller hvad du nu har.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.948
I bund og grund gør det jo det samme som Autosol ... Bare en del bedre og langt mere effektivt
sep 2008
Følger: 1 Svar: 2
så har jeg en RIGTIG polere maskine (pro) og den gør sku et rigtig pænt stykke arbejde..
og det er IKKE med autosol.. autosol syns jeg er rigtig god til krom.. men ik til alu. jeg har det rigtig polere middel til det.
jeg polerede topstykkerne på min kammi's honda her idag.. og de blev rigtig flotte.
jeg ska lige ha billederne herind.. før og efter.. hehe
så kan i se forskellen.
hvis der er andre der skal have lidt hjælp med "løsdelene" så er jeg klar..
de større ting har jeg ik rigtig nogen erfarring med endnu.. men det kommer måske senere.
mvh Michael.
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 10 Svar: 186
okt 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
óg hold det simpelt, ikke bland for mange produkter...
det jeg har lavet har jeg lavet med polerskive på drejebænk og voks...også sluttet af med en håndpolering med autosol... det blev faktisk rigtig godt.
mvh Offslow
Polering af aluminium.