{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  polering
  • #1   14. dec 2008 Brug nitromors til at fjerne maling med, slib det derefter med korn 80, derefter med 120 - så 180 - så 240 - så vandslib med 400 - vandslib med 600 - vandslib med 800 - vandslib med 1000 og poler det derefter med autosol...! Gir et kanon resultat, se evt mit fotoalbum...!

• #2   14. dec 2008 Tak for tippet smiley Ja det ser godt ud dit projekt, lidt af et arbe det polering. Nitromors kan det købes hos den lokale autotilbehør eller T svansen ?

• #3   14. dec 2008 når de er afmonteret er det hurtigste/ bedste maskinpolering og så er de nemme at holde flotte med en god voks evt med autosol hvis du er sløset med rengøringen.
    Kan evt hjælpe. send en PM hvis det er..
    NES

• #4   15. dec 2008 Jeg er sgu nødt til at gøre mine egne erfaringer , forgaflen bliver ikke afmont , prøver mig frem. Hvis det skal være med maskine er det så den som auto folket bruger ?? den som ligner en vinkelsliber ?? ( undskyld mine spørgsmål , men er ny på dette område )

• #5   27. dec 2008 Da jeg er tømrer i det daglige ,har jeg en vibrator sav i min firmabil. Fein hedder den , der er også en slibesål som kan monteres i stedet for at bruge en klinge. DET er bare effektivt , det tog kun 3 timer , så var jeg klar til autosol. Holder du det rent med sprit ? Skal det slet ikke ha noget lak af en art ? Men ellers tak for tippet Dann, din virago ser ellers godt ud, så du har da haft held med din polering , jeg ligger nogle billeder i på min profil i løbet af dagen,

Kommentér på:
polering

Annonce