Forum kategorier

Team SV

Team SV

Medlemmer: 208
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Velkommen til !! Velkommen til Team SV Forum. Har oprettet dette forum i håbet om at samle en masse folk med, naturligvis interesse for ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2007
Visninger:
604
Mc Klubber Kender du en fed Mc Klub eller er medlem af en så smid et link her. www.mc-scavenius.dk (Min klub) www.bredemc.dk ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
698
Forårs klargøring Hej allesammen er i ved at være klar til foråret, eller hvad???(ja,ja ved godt at der ligger sne lige nu men det er jo ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2007
Visninger:
692
Gøjl...? Hejza Jeg søger gøjl til min SVend. Ved i om man kan skift det gule lys i industrimentet? Og hvor kan man finde de far...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2007
Visninger:
665
gearing Hej Er der nogen af jer der har erfaring med at ændre lidt på gearingen? Jeg har lige bestilt et AFAM kædekit hjem ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2007
Visninger:
451
Styling Sad og kiggede på forskellige sider med udstyr og smarte ting til SV´ere, har fundet et par gode, som jeg naturligvis g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2007
Visninger:
738
Mc sæson 2007 er startet !! Godt nok tillod vejret og alt det skide salt på vejen ikke en tur i dag, meen zukien fik da lige lov til at spinde for ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2007
Visninger:
675
Ny MC .. Så skete det endelig! Har fået min nye mc i dag, og ville bare lige dele min glæde! :) http://www.motorcykelgalleri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2007
Visninger:
462
tændingsbanken Hei alle i Sv Rider Jeg har måske et problem, med tændingsbanken eller måske ikke......... Det er første gang jeg h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2007
Visninger:
1.937
Udstødning Hej er der en som kan se om man kan få denne DEVIL til at passe på min SV650 http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2007
Visninger:
402
afmontering af sæde.... hvordan får man sædet af sit SVin kan ikke gennemskue det.....????? på forhånd tak....
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2007
Visninger:
4.178
vudering jeg har været ude at se efter ny mc og været hos flere forhandlere. prisen på min mc, variere med 45.000 kr. fra forhan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2007
Visninger:
818
" Nyser " Jeg har et lille, men lidt underlig problem. Motoren laver udsættere. Det lyder lidt som der smutter en tænding og så g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2007
Visninger:
760
gruppemøde hej gutter og gutinder... jeg tænkte om ikke det kunne være sjovt at lave et årligt gruppemøde? det kunne evt. være ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2007
Visninger:
656
Brugervejledning Hej allesammen! Jeg købte min nye SV1000SK4 for snart 3 måneder siden, men fik kun en brugervejledning med på tysk :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2007
Visninger:
345
F1 fejl Hej allesammen! Jeg var på mc-ferie i tyskland i sidste uge På vej hjem på motorvejen efter ca. 400 km i rask tempo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2007
Visninger:
2.107
hvordan kører i jeres svin hej gutter og gutinder, jeg har lige købt og har knapt rundet 1000 km. så er det jeg kommer til at tænke på, hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2007
Visninger:
1.034
sv lir jeg havde så min cykel til service hos lydmuren i stenløse igår. Jeg har suer fede erfaringer med dem men den svipsede ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2007
Visninger:
1.227
Jubilæums model Jeg har fornylig købt en fantastisk motorcykel. En gul Sv650S fra 2000 og har hørt at det skulle være er en jubilæumsmo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2007
Visninger:
753
Fjernelse af stafering Staferingen på min kåbe!! Jeg har hørt at der højst sandsyndligt er lagt en klarlak ovenpå som sidste finish, som gør ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2007
Visninger:
681

Annonce