Forum kategorier

Mini Ninjaerne

Mini Ninjaerne

Medlemmer: 52
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Velkomst og præsentation Hej til jer alle. Håber I vil være med her i Ninja gruppen. Det var min tanke, at det kunne være fedt at samle nogle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
548
Temperatur/benzin indikator Hej! Jeg har endnu ikke fået min Ninja, men har set nogle billeder af instrumenterne, hvor nogle billeder viser Mph-...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
1.413
Tilkørsel af Ninja 250R Hvis man læser instruktionsbogen på Ninja 250R, så er retningslinierne for tilkørsel efter min overbevisning temmelig t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
739
1000 km service Det kan vist ikke vare alt for længe, inden min skal have det. Hvor har I fået det gjort, hvad skulle de lave på den og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
1.468
Hugger Er der nogen af jer der ved om man kan få en hugger til Mini Ninja'en?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
219
Hvor lang ventetid Nu ved jeg der er et par stykker herinde som stadig venter på at få deres Ninja. Er lidt nysgerrig, så ville høre j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2008
Visninger:
597
Udfordringer Ja, jeg tænkte jo at vi Ninjaer må holde sammen, så er der evt. nogle der kunne tænke sig at give lidt medvind i mine u...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2008
Visninger:
239
Skærm ? ? ? Har prøvet mange forskællige ting, men kan ikke finde en skærm til den ? ? Nogen af jer der er stødt på en. Det skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2008
Visninger:
516
Service.. Er der nogen, der kan huske hvornår mini Ninja skal have 2. service?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2008
Visninger:
263
Sædeskal.. Er det kun mig, der synes at den måde sædeskallen er monteret på er helt åndssvag? Synes slet ikke den sidder ordentlig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2008
Visninger:
382
Nye billeder Så har jeg fået taget helt nye proff billeder af min baby :-) Kik forbi hvis I har lyst.
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2008
Visninger:
463
Velkommen til nye medlemmer! Vi er nu 19 medlemmer af gruppen, og det er dejligt at se at vi bliver flere og flere Mini Ninja-kørere :-) Derfor v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2008
Visninger:
292
IXIL potter Hej Ninjaer :-) Til jer der skal have ny potte på, vil jeg bare sige at man kan bestille en IXIL udstødning fra Engl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2008
Visninger:
1.623
Hvem skal med? (link fjernet) Der er lukning af Hjejlekiosken i morgen lørdag d. 13 kl. 14. Det bliver rigtig fedt, sidst var der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2008
Visninger:
874
Vinteropbevaring Nu nærmer sæsonens slutning sig jo desværre og jeg er nu begyndt at tænke på vinteropbevaring. Vil derfor høre om i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2008
Visninger:
538
0-100 Nogen der ved hvor hurtigt Ninja 250R kan rykke fra 0 til 100 km/t? Synes nemlig ikke jeg kan finde den oplysning nogen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
671
Ninjaen skal til lægen:-( Hey. så er jeg desværre blevet nød til at sende ninjaen til lægen(værkstedet) vil høre om i andre har oplevet noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2008
Visninger:
526
Absolut ingen ændringer 09 Det ser ikke ud til at der kommer nogen ændringer på Kawasaki Ninja 250R i 2009. Der er ikke ændret noget i udseenede o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2008
Visninger:
377
Mere ud af fuldt system? Lige et spørgsmål til dem der har fået sat et fuldt system på deres Ninja.. Har det givet noget ekstra i forhold til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
299
hvornår skal der tankes Jeg har ikke fået min endnu. Venter stadig, der skulle dog komme mere info til forhandlerne i dag (torsdag). Men hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
1.258

Annonce