Forum kategorier

Mc. vister som er single

Mc. vister som er single

Medlemmer: 176
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Så skete det sku... :-( er desværre blevet en del af singel statistikken, så verden er en kende uoverskuelig og rodet for tiden set fra mit...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2008
Visninger:
792
Messe c",) Hej igen så er det ved at være tiden for messer... Jeg er igang med rabatordning, som sidste år... Jeg ved bare ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2008
Visninger:
661
god aften så kom den hjem fra vinterhi så har jeg lige fået min mc hjem fedt.jeg håber vi ses når bakken åbner og til sommer venner.hilsen kenneth.
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2008
Visninger:
423
Nyt om Messe c",) Nu skal i hører jer som kommer til messe i Herning... Man kan kommer ind for 80 kr hvis man mødes i nogle grupper evt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2008
Visninger:
578
Nogen der skal i byen i aften i cph ? Nogen der skal i byen i aften i cph ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
571
Mc eller Kæreste ? Altså nu hvor jeg har en mc og får heller ingen i år :-((( Kunne det så tænke sig man kunne finde en kæreste ??? ;-) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2008
Visninger:
1.546
så sker det.. hip hip hura... så bliver man endnu et år ældre... 24 af slaksen..
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2008
Visninger:
602
hejhej! velkommen til mig :P
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2008
Visninger:
390
mosegaard den 20 Hejsa så er det snart tid igen er der nogen som er friske til en lille tur til århus???? Opsamlings steder holstebro...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2008
Visninger:
463
ang moesgaard afg tider Afg fra holstebro 0900 Afg fra bjergby 0915 afg. viborg fra macd kl 1015 Venligst skriv tilbage ell ring til m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
495
Super Rally..! Nogen der skal til super Rally i Fredericia..? www.superrally.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2008
Visninger:
682
Nye medlemmer Jeg vil som formand byde alle jer nye velkommen... Husk at sæt et billede på af jer selv, det vil jo gør det hele mege...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2008
Visninger:
605
Åbenhus..! Vil lige minde folk om at vi holder Åbenhus den 31 Maj fra kl 13 og til..??? bare ta telt med for ingen kan køre hjem...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2008
Visninger:
409
Sommer fest c",) Hvem har lyst til at deltage i en sommer fest, det er her på Fyn, det bliver i min have alt efter hvor mange der kommer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
2.372
vinterens strabadser se lige hvad resultatet af en lidt for sen start på vinter projektet kunne føre til... http://www.motorcykelgalleri.dk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2008
Visninger:
444
Nyt medlem ;) Vil da også lige sige hej til alle jer andre herinde :) Nogen som kommer til skagen træf??
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2008
Visninger:
497
Sidste opdatering Så er det sidste opdatering af sommerfesten.. Er der flere som vil med eller nogle, som har fundet ud af de ikke kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2008
Visninger:
960
Goddag Hej allesammen, tak for optagelsen i gruppen, rart at der en gruppe for MC singler, ser frem til nogle gode ture, og mø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2008
Visninger:
627
Ogås tak for optagelsen. Ja jeg så også takke for optagelsen i Gruppen. Tror desvære ikke jeg kommer til at møde ret mange i år, da min sæson...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2008
Visninger:
947
WUhuuu Sig lige velkommen til mig da :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2008
Visninger:
566

Annonce