Forum kategorier

Mc. vister som er single

Mc. vister som er single

Medlemmer: 176
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Hehe c",) Velkommen i vores gruppe... Vi må se hvad vi kan finde på med tiden, vi kan jo altid kører en fællestur ;-) Gitte
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2007
Visninger:
1.004
Velkommen til alle..! Skulle du sidde inde med oplysninger om nogen der kunne have interesse i at være med i denne gruppe så smid et link, jo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2007
Visninger:
1.428
Fotos..!! Hey alle..! Til alle jer som ikke har et billede af jer selv på profilen: Så er det på med et billede af jer selv, v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2007
Visninger:
1.348
Hmmm :-((( Jeg syntes der er kommet nogle stykker med, som ikke har mc. eller er de ikke oprettet ?? Lige fra admi c",)
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2007
Visninger:
654
Hvilket postnummer? Hvilket postnummer er i fra? Mit er 6880
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2007
Visninger:
1.090
5 kr fredagsbar ;-) Hejsa Så er der mulighed, for at mødes og masser af piger gutter... Mit hold har fredagsbaren nu på fredag, det er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2007
Visninger:
582
Fest d 29-6-07 c",) Jeg tænker om i ikke kommer til Fyn d 29-6-07 Der er det træf/grill fest med god musik osv... Ja og ikke mindst så ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2007
Visninger:
846
Havnefest Er der nogen der kommer til Bork havnefest? (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2007
Visninger:
692
Weekendplaner? Go' aften i stuerne! Er der lagt planer for weekenden?? Ja, fejebladet ligger med vrangen udad, og stumperne kommer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2007
Visninger:
503
sms tur skulle vi måske se om tøzerne ville med
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2007
Visninger:
560
Det fed stil det her hehe :D http://www.youtube.com/watch?v=6J9ANjiwXK8
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2007
Visninger:
572
Fredag = Fest = Metallica jam c",) http://www.zipcodemc.dk/ http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/fyn.htm Det ser jo ikke så dårligt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2007
Visninger:
495
Toppen...kbh-sverige-skagen Jeg skal til Træf på Skagen her i Juni md. Men vil drage af før. Havde tænkt mig at tage fra Helsingborg mog Goteborg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2007
Visninger:
553
Road Race Festival i weekenden? Hey! - Nogen der skal op at se/køre racepå Jyllandsringen i weekenden?? (link fjernet) Er pt. på arbejde i Singapor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2007
Visninger:
576
Koncert Århus Lørdag c",) Hejsa Er der nogle som kommer til koncert med Brian Adams og Thomas Helmig på lørdag... Jeg kommer sammen med 4 and...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2007
Visninger:
971
Århus..!!! Gitte og jeg er i byen og vil ud og gi den gas... nogen der er på...????
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2007
Visninger:
616
Hva så.... ....er vi ved at være klar til Skagen..?:-) DET TROR JRG NOK....
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2007
Visninger:
1.097
Træf Hej medsingler Nu står store træfweekend jo for døren og jeg har ikke været på træf før og har brug for at vide hvad...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2007
Visninger:
734
skovhuggerne hey træf ved skovhuggerne d 25/8 husk det
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2007
Visninger:
846
Jamen dog.. ...så regner det lige igen i Vejle :-( jeg keder mig, sker der ikke noget derude..??
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2007
Visninger:
1.277

Annonce