{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tør man stoppe for de blå blink?
  • #1   28. okt 2008 Så kan han lære at give tegn ved vognbaneskift smiley

• #2   28. okt 2008 fuck, de er syge, han må da godt nok lige have trådt dem over tærende

• #3   28. okt 2008 Tjaeeee, siden han stikker af, kan det tyde på det ikke bare er fart de stopper ham for, og så er det ok.

• #4   28. okt 2008 ja det var også min første tanke!

• #5   28. okt 2008 Der må være en grund til de gør som de gør... det får man jo desværre ikke at vide ud fra den video, der kun viser slutningen på jagten.

• #6   28. okt 2008 I staterne hvis du ikke stopper når der er blink, har politiet lov til at puffe til dig, også på MC, så hvis i finder jer derovre.. så stop.. og Highway patrol er også glade for sømbælter.. hvilket er ret ubehageligt på en MC...

Syntes egentligt det er fair nok.. Stop eller vi stopper dig, og det vil du ikke kunne lide...

• #7   29. okt 2008 Tjah, det kan sagtens være han har gjort en masse farlige ting (har han jo nok siden de jager ham) og det lyder også som om han har en gun hvilket så også fint legitimerer den hårdhændede behandling fra cop'en - men det er også fint nok for harleystodderen at der er kamera i bilen, så der er mulighed for forsikringssag, hvis han nu f.eks. ender med at få en permanent rygskade af at blive påkørt bag fra.
    Jeg har en gang prøvet (over 10 år siden), at nogle ret overivrige pansere kørte hollywoodagtigt voldsomt ind foran mig og en kammerat der var på én mc (hvinende dæk og halvt op på fortovet). Hvis min kammerat ikke havde været kvik på bremsen havde det sagt bang - der var ikke tale om nogen som helst form for jagt eller høj fart eller andet i den stil - de kom bare drønende bagfra uden sirene og uden blink, og der var heller ikke noget de kunne give ham en bøde for. Måske troede de at han var en anden, måske troede de at det var en knallert vi var to på (det var en dt125'er), vi fik ikke rigtig nogen forklaring andet end de sagde, at vi skulle se og få geden vasket!!!
    -Pointen med historien er, at hvis vi havde kollideret med politibilen, ville det i det mindste have været godt med videooptagelse af hele forløbet, så man kunne vise at det var politiet der kørte hasarderet og forårsagede ulykken.

Kommentér på:
Tør man stoppe for de blå blink?

Annonce