940 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tør man stoppe"
Løbet tør..
Hej MCG. I sidste uge løb jeg tør for benzin på motorvejen, med "kun" 5 km til nærmeste tankstation.. Da det var varmt, var der mange på motorcykler på vejene og tænkte der ikke ville gå længe, før ...
Hej MCG. I sidste uge løb jeg tør for benzin på motorvejen, med "kun" 5 km til nærmeste tankstation.. Da det var varmt, var der mange på motorcykler på vejene og tænkte der ikke ville gå længe, før ...
Skrevet af: Andreas N - 22. jul 2014
Kvinders 40 fejl i sengen (fra EB)
Kvindelig inaktivitet Den hyppigste klage fra mændene. Det er ikke nok at lægge sig tilbage, sprede ben og smile sødt. Sex er et fælles projekt. Se så at komme i gang! For hård med hånden Ona...
Kvindelig inaktivitet Den hyppigste klage fra mændene. Det er ikke nok at lægge sig tilbage, sprede ben og smile sødt. Sex er et fælles projekt. Se så at komme i gang! For hård med hånden Ona...
Skrevet af: Haya ] - 1. mar 2006
Spar penge på din forsikring
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 82
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 1.082
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 736
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.893
Syntes egentligt det er fair nok.. Stop eller vi stopper dig, og det vil du ikke kunne lide...
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.036
Jeg har en gang prøvet (over 10 år siden), at nogle ret overivrige pansere kørte hollywoodagtigt voldsomt ind foran mig og en kammerat der var på én mc (hvinende dæk og halvt op på fortovet). Hvis min kammerat ikke havde været kvik på bremsen havde det sagt bang - der var ikke tale om nogen som helst form for jagt eller høj fart eller andet i den stil - de kom bare drønende bagfra uden sirene og uden blink, og der var heller ikke noget de kunne give ham en bøde for. Måske troede de at han var en anden, måske troede de at det var en knallert vi var to på (det var en dt125'er), vi fik ikke rigtig nogen forklaring andet end de sagde, at vi skulle se og få geden vasket!!!
-Pointen med historien er, at hvis vi havde kollideret med politibilen, ville det i det mindste have været godt med videooptagelse af hele forløbet, så man kunne vise at det var politiet der kørte hasarderet og forårsagede ulykken.
Tør man stoppe for de blå blink?