Lidt blondinejokes {{forumTopicSubject}}
Nogle Hurtige Blondine Jokes
Hvorfor bliver blondiner begravet i trekantede kister? De spreder benene når det bliver mørkt.
Hvorfor kan en blondine ikke få kørekort? Det første hun gør er at lægge sig om på bagsædet.
Hvad kaldes en blondine med en hel hjerne? En golden retriever.
Hvad er det første en blondine gør når hun vågner? Tager tøj på og går hjem til sig selv.
Hvad er forskellen på en myg og en blondine? Myggen stopper med at suge når man klapper den en.
Hvis en blondine og en brunette sprang ud fra Rundetårn, hvem ville så komme først ned? - Brunetten, for blondinen skal først spørge om vej!
Så var der den om blondinen der kørte 80 gange rundt om en boligblok, fordi hendes blinklys havde sat sig fast.
Hvorfor trækker blondiner gardinerne for når de er færdige med at bruge computeren? - De tror de afslutter Windows.
Hvorfor blev blondinen fyret fra M&M's fabrikken..? - Fordi hun smed alle dem ud, hvor der stod W på...!
Hvordan ser man, at det er en blondine, der sidst har siddet ved spillecomputeren? - Der er læbestift på joysticket
Hvad kalder man det, når en blondine er farvet rødhåret? - Kunstig intelligens
Det var to sygeplejerske der mødtes på hospitals-gangen, den ene af sygeplejerskene havde et stort glas fyldt med sperm i hånden. Så spørger den ene "Hvad det er for noget du har der?" "Jo" siger den anden, "det er bare en blondine der har været til udpumpning...!"
Hvordan ved man at det er en blondine der står på en boreplatform?? - Hun er den eneste der smider brød ud til helikopterne......
Hvad er ligheden mellem en blondine og en øl-flaske? De har begge to luft fra halsen og opefter!
Hvad er ligheden mellen en blondine og en kokospalme? De får begge stor interesse, når de har store nødder.
feb 2006
Følger: 81 Følgere: 81 MC-er: 1 Svar: 395
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
tak for dem......
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 20
Hvordan kan man også se, at det er en blondine, der sidst har siddet ved computeren? - Der er slettelak på skærmen...
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.893
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.370
Er der en af jer 4 gutter der gider køre mig hjem?
aug 2008
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 8 Emner: 8 Svar: 170
feb 2007
den forstå jeg ikke.... hvor er joken i den : /
lol lol kan du forklare..
mvh
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.370
Man skulle jo være 18 for at komme ind...
Hvorfor kan blondiner ikke stå på vandski?
de spreder benene når de bliver våde!
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 40
De knækker begge på midten og lades bagfra.
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.893
feb 2007
det er vi andre jo ik... : ) lol lol
mvh
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 948
- Det er kun ganske få der har prøvet min motorcykel...
-og jeg låner ikke min motorcykel ud til vennerne
Lidt blondinejokes