496 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Hjæp min tlf er gået i sort Hjæp min tlf er gået i sort
Hej alle.
Min tlf gik tør for strøm i går. Da jeg efterfølgende havde sat den i laderen og ville tænde den igen lyste den bare og var frosset helt fast. Jeg kan få den til at tænde men lige så snart jeg f.eks. prøver på at gå ind i min indbakke fryser den fast igen.
Jeg kan selvfølgelig bare sende den til rep, men derved mister jeg også alt hvad jeg har på den af, tlf nr. sms'er og billeder, hvilket jeg ville være meget ked af.
Er der nogen der har forstand på om jeg kan gøre noget for at redde det jeg har på telefonen, og i så fald hvad?
Det drejer sig om en Nokia 6300
På forhånd tak
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
sæt den derefter til opladning . . uden at tænde den...... når den er opladet igen tag den fra og tænd... og pisset kører..
god fornøjsel
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 29
opstår, for mig, når hukommelsen er ved at være fuld. Derfor: tag batteriet ud, sæt det i igen, tænd, tast kode, og lad den ligge i 10 min. Det plejer at virke på min:-)
feb 2007
fler forskellige telefoner laver det nummer når der er for meget der ligger og fylder og fylder hukomlsen op.... derfor vigtig at holde den noget lundene frisk i hukomlsen. og slette det man ikke skal bruge... så slipper man for det lort.....
mvh
apr 2007
Den gør det når der ligger mange beskeder på, kender flere der har den hvor den også gør det... Kunne være man skulle få sig en ny:-)
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.087
Det kunne jeg sagtens gøre med min, da min skærm flækkede.
feb 2007
ja er det ik det der stå oven over . .
mvh
feb 2006
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 166
Den lå og ladede hele natten, men har ikke prøvet at haft den slukket længere tid af gangen..
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 470
Hun ringede så den anden dag... og fortalte at tlf var død.. Jeg bad hende om at sætte den til opladning.. og havde travlt.. så hvis jeg kunne fange hende 3 timer senere ville det være fint for mig. Det gjorde jeg så.. og spurgte om hvordan det gik..
Den er stadig død.. beklagede hun sig.. Hmm tænkte jeg.. nå jeg bad hende om at fjerne batteriet helt.. og tog så en lang snak med hende i de ca 10 min jeg villle lad gå...
Da de var gået.. bad jeg hende om at prøve at tænde den igen.. og nej.. den var stadig død..
Lad os starte HELT forfra igen.. bad jeg hende om.. af med batteriet.. tid.... på med den igen... hold power knappen nede i 2-3-4 sek.... og så se hvad der sker..
Pludselig spørger hun mig.. da vi var nået til punktet: Power knappen.. Skal det være den med + eller den med - jeg skal holde nede i 3-4 sek. ØHHHHHH mor altså.. det er ikke power knappen..
Efter en hurtig beskrivelse af hvor den sad.. virkede tlf. som den skulle.. De kære forældre..
apr 2007
Jeg er heller ikke så god til at klikke på opdater:)
feb 2007
hæ hæ god histiorie .... og sikken god tålmodighed du har... du må være en kvinde..
: )
feb 2007
: )
Klaus A ( Thisted )
hvis du så også har mange foto og film og mms . . så er det den "kan" begynde og lave nummer ( telefon nummer ) lol lol den laved jeg lige selv : )
Hjæp min tlf er gået i sort