Citat fra "de unge mødre" {{forumTopicSubject}}
Faldt over en tråd med citater fra de unge mødre.
ved ikke om jeg skal grin eller græde
- Christina fra Amager: "Jeg køber aldrig økologisk mad, ved egentlig ikke hvad økologi står for. Det smager sikkert også dårligt!"
- Peter fra Amager: "Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert"
- Christina fra Amager: "Det ikk' rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter"
- Christina fra Randers: "Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemtat tage mine p-piller!"
- Ann Beths mor pustende og stønnende udbryder: "Du skylder mig en flaske vodka" - lige da hendes barnebarn ser dagens lys..
- Bentes David: "Bare fordi man er på kontanthjælp, så kan man ikke låne 1 mio i banken..."
- June: "Jeg kan godt mærke nu, at Nutella fik jeg ikke som barn, så det spiser jeg nu - til morgenmad, også cocopops og sådan noget fik jeg ikke dengang så det får jeg nu....og det er det samme for Hans Christian"
- June (da hun var gravid): "Nu må den også godt snart komme ud, jeg kan jo ikke engang gå til banko mere"
- Michelle, da hun har fået en ny kæreste: "Jeg håber da stadig, at mig og Simon kan finde sammen igen"
- Malou Stellas mor: "Du skal ta' dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest"
- Den svovlgule gravide Christina siger noget i retningen af: "Jeg ryger bare endnu mere når jeg er gravid"
- Bentes David: "Det er jo lidt svært at spare op til indskud når man også sparer op til en ferie.."
June : 'Hans Christian er helt vild med cola, han drikker det også om morgenen - ikk' også Hans Christian?? '
Louise: 'Det bliver bare så hårdt at være alene nu hvor jeg er gravid.. At jeg skal klare det hele selv og alt sådan noget, der er jo både rengøring og man skal handle ind og alt det der.. Han vil jo være brandmand...'
En anden, kan ikke huske navnet, men fra et gammelt afsnit: 'Jeg har bare altid vidst jeg ville være ung mor. Tror allerede jeg fandt ud af det, da jeg var omkring 7 år' Hmm... )
Malene til scanning :'Jamen er du sikker på det er en pige' Jordmoren 'Ja, du kan meget tydeligt se skamlæberne der..' 'Jamen hvordan kan du så vide det er en pige?'
Citat fra den unge mor Christina: "Jeg har bare ikke den samme energi til at rydde op som da jeg var yngre"
"Jeg vil gerne afslutte min 10. klasse, så har jeg i hvert fald noget at falde tilbage på" - Malou Stella
"Begge vores forældre røg under graviditeten og vi fejler ikke noget" - Bente
June, henvendt til sin kat: "Ja lægen sir jo jeg burde stoppe med at ryge. Men det lytter vi ikk til, vel Pjevsen?"
"Jeg ved godt, hvor Tyrkiet ligger...(lang pause). Det er i hvert fald i nærheden af Sahara!" Sagt af David, Bentes kæreste, på ferie i Tyrkiet. Ja, alt er jo relativt!
Mia Maja: "Så prøvede jeg at få et barn, men det virkede heller ikke for mig"
June siger: "Vi har da overvejet at jeg skulle stoppe med at ryge, men nu har jeg jo røget hele graviditeten, så jeg har jo allerede skadet barnet"
David har lige været med Bente på kommunen og søge indskudslån:
"Jeg tror vi får det. Det eneste, der kan komme ind og få betydning, er vores indtægt. Hun sagde noget med at man måtte tjene 170.000, og det tror jeg ikke vi gør. Jeg tror, den ligger over."
Camilla fra Ålborg>"Hva er 250 ml?- Er det ikke 4 deciliter?"
Kæresten Kristian>"Ska vandet koge inden man hælder det der pasta i?"
Malou Stella da hendes mor beder hende om selv at stå op med sin søn om natten:"Ej, men det ville jo være tosset at jeg skulle stå op om natten med ham her, når jeg skal i skole næste dag. Så er jeg jo bare vildt træt
Malou Stella til sin mor 'Hvis du skifte ham steger jeg bøfferne'.
Citat Henrik L(mcg):
Der er bar nogen mennesker hvor det ikke var nok med 9mdr ved 37grader
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
jun 2005
kåre sand spørger ann beth's ex kæreste der sidder med huen trukket helt ned om ørene, og tydeligvis på hash eller andet
"har du så nogensinde set dit barn?"
"ja det har jeg, en dag da mig og min kammerat kom kørende på scooter"
det har jeg lagt flad af grin over LÆÆÆÆNGE
jun 2005
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 215
Derfor burde man først søge om godkendelse til at få børn :O!
Men ja god underholdning ellers..
Jeg stemmer på nr 10
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 119 Svar: 827
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
den stemmer jeg på..
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 334
Men de er skræmmende alle sammen!
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.189
- Peter fra Amager: "Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert"
Men denne er jo heller ikke dum,,,,, eller,,joe deeet,, Denne er også god!
Christina fra Amager: "Det ikk' rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter"
Heldigt at sådan to genier kan finde sammen!
Men det er et rigtig tudeprogram. Hvordan fanden skal det gå, med sådan nogle knallerter? Gudskelov er de for stupide, til at se hvor hjerteskærende fortabte de er!
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 534
Det er da klart den dummeste?
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 86
totalt luft hoved hende der.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.936
Min all time favorit er 100%
Christina fra Amager: "Det ikk' rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter"
Det siger ligesom ALT!!
- Malou Stellas mor: "Du skal ta' dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest"
Det er da klart at hun ikke vil have flere børnebørn:
Malou Stella da hendes mor beder hende om selv at stå op med sin søn om natten:"Ej, men det ville jo være tosset at jeg skulle stå op om natten med ham her, når jeg skal i skole næste dag. Så er jeg jo bare vildt træt
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 75
Camilla fra Ålborg>"Hva er 250 ml?- Er det ikke 4 deciliter?"
Kæresten Kristian>"Ska vandet koge inden man hælder det der pasta i?"
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 566
Du skal ta' dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest"
jeg lå flad af grin.
SKØGE
hehe
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 676
jeg var smadret af grin da jeg læste den :-))
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 41 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
Kim.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 198
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 45 Svar: 462
HA HA HA HA
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.370
Jesper S
Jeg tror desværre at om 20 år så er deres børn allerede forældre...
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Offslow
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
.....der er børn i "den anden ende" af al morskaben........
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 15 Svar: 52
Det er så optur når man kommer til at slå over på Taber TV, så sidder man og bliver glad for hvor godt man selv har det!
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 108
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.025
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.633
Malou Stellas mor: "Du skal ta' dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest"
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
Det par er altså heller ik de skarpeste af slagsen
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
http://www.youtube.com/watch?v=rcTHihWIIvo
Det skal lige siges at ovenstående IKKE er fra De Unge Mødre. Selvom ligheden er slående :o)
Citat fra "de unge mødre"