{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

REIFENVERSAND VS DPD VS MIG {{forumTopicSubject}}

Ok en kort forhistorie!
I sommer bestilte jeg nogen dæk fra refenversand, og som så mange andre havde jeg gevaldige prb med at få disse dæk hjem, dette skyldes dog DPD fragtfirma som er ret inkompetente set med mine øjne. Dækkene var ude på min add og blev sendt tilbage til tyskland da DPD fragtmand mente jeg havde falsk add. Jeg måtte ringe til tyskland for at få dem sendt igen, og havde fat i DPD for at sikre mig denne gang at de havde oceaner af valgmuligheder for at aflevere mine dæk. Så denne gang fik de både min kærestes add og min kærestes far´s firma add.
Det ender så med at aflevere dem på min kærestes add og jeg er glad smiley
Så sker det så i sidste måned at jeg får en mail fra REIFENVERSAND om at de har sendt 2 sæt dæk åbenbart, og kræver nu at jeg enten aflevere det ene tilbage eller betaler for det andet sæt ......?????
Jeg skriver så tilbage til dem at jeg aldrig har modtaget mere end et sæt dæk, og da jeg intet svar får tilbage regner jeg med det er gået i orden.
I dag da jeg kommer hjem i min lejlighed ligger der så et brev fra reifenversand hvori der ligger en kopi af en regning på de dæk jeg aldrig har fået!
Svinene har fandme hævet pengene på min konto, men hvordan i helvede kan de gøre det uden min tilladelse og kode osv??????
Jeg er klar over de har mit kortnummer men hvad med de 3 kodecifre osv.???
Kan jeg gøre noget for at stoppe det her og hvad ???
kan desværre ikke nå at ringe til banken i dag og de har allerede hævet pengene i fredags har lige været inde og chekke min netbank!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  REIFENVERSAND VS DPD VS MIG
  • #2   7. okt 2008 Du skal kontakte din bank og oplyse at der er blevet hævet penge på din konte uden din viden..

De kan jo se at der er blevet hævet et beløb, da du fik dine dæk første gang.

Det her er tyveri fra firmaets side, de har jo gemt dine penge oplysninger og misbrugt dem ved at hæve pege på din konto uden din godkendelse. Men kontakt banken først hurtigt..

• #3   7. okt 2008 ring i banken og træk pengene retur, men du skal være sikker på du ikke har modtaget 2 sæt smiley ellers er det bedrageri

penge betalt med kort på nettet kan ALTID trækkes tilbage

• #4   7. okt 2008 Har kun modtaget et sæt dæk, og det har jeg sku ikke engang kvitteret for eller rettere sagt min kæreste skulle ikke engang kvittere for modtagelsen da hun modtog dem var jeg på job.
    Kan det tænkes de der DPD fragtmænd selv kvitterer for underskriften.
    På daværende tidspkt da jeg fik dækkene syntes jeg nemlig det var mærkeligt de ikke skulle have en underskrift.
    Men må jo ringe til banken i morgen og høre hvad de kan gøre.

• #5   7. okt 2008 Nordea har åbent til kl 22 mener jegm har alle banker ikke tlf tid??

• #6   7. okt 2008 jo og min bank som er nykredit har til kl 1800 smiley

• #7   7. okt 2008 nu har du jo sådanset fat i den lange ende, hvis du IKKE ha skrevet under på den første pakke eller lavet en fuldmagt til at de må stille den, i så fald du har gjort det ved det første sæt dæk, så er der desværre ikke noget at gøre, andet end at prøve at trække pengene tilbage via banken, men regn ikke med du kan handle ved reifen igen

• #8   7. okt 2008 Så vidt jeg ved kan pengene kun trækkes retur, indtil d.7 i måneden. Jeg har lige gjort det nemlig, og fik det at vide. Hvis DPD ikke har en underskrift eller en form for fuldmagt, har de et problem. De SKAL kunne fremvise en underskrift fra dig, eller en fuldmagt. Jeg hænger altid en fuldmagt, hvis jeg venter en pakke. Altså der må være noget på den regning, der viser at de er sendt med DPD. Og så kan du kontakte dem, og bede om at de finder den underskrift eller fuldmagt. Som de SKAL have, for at må udlevere dine dæk. Kører selv som chauffør, i et større fragtfirma. og vi får på puklen, hvis vi bare stiller varene uden underskrift, hvis ikke andet aftalt.

Kommentér på:
REIFENVERSAND VS DPD VS MIG

Annonce