hjælp til tysk oversættelse hjælp til tysk oversættelse
er der en der gider at fortælle mig hvad der står da det jeg får ud af det når jeg bruger google til at oversættet giver ik så meget mening
vielen Dank für Ihre Bestellung.
Bitte bestätigen Sie mir den beigefügten Auftrag einfach per E-Mail.
Sobald die Ware versendet wurde erhalten Sie in einer gesonderten E-Mail die UPS-Trackingnummer.
Halten Sie bitte das Bargeld bereit um das Gerät direkt bei Anlieferung beim UPS-Fahrer bezahlen zu können.
Bitte beachten Sie, dass die UPS-Fahrer nicht verpflichtet sind 500 Euro Scheine entgegenzunehmen.
Ich wäre Ihnen sehr verbunden wenn Sie mir den Auftrag kurz per Mail bestätigen
könnten, damit die Bestellung abschliessend bearbeitet werden kann.
Gerne stehe ich Ihnen für Fragen, Informationen und Unterstützung telefonisch oder per E-Mail zur Verfügung.
apr 2004
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 880
http://www.google.dk/language_tools?hl=da
feb 2006
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 107
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 85
Så snart at det er gjort og pakken sendes får du en mail med trackingnummeret...
Og så står der at du ska´ være klar med pengene til når posten kommer med pakken.. Og at posten/pakkemanden ik´ nødvendigvis modtager 500Euro sedler...Og så skriver han til sidst at du er hjertelig velkommen til at kontakte ham via mail eller telefon hvis du har andre spørgsmål..
Men han skriver nok tilbage til dig når du har bekraftet ordren og han kan se at du kommer fra DK.. Det gjorde de ihvertfald der hvor jeg sidst bestilte fra i tyskerland..
feb 2006
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 107
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.545
Ovenstående er Münchener-slang for en tysk højreekstremistisk læderhomofraktion, som du netop har tilmeldt dig. Og de vil ganske rigtigt hoppe på tungen over Potzdammer Platz iført blondetrusser og Anal Intruder 2000 for at betjene dig optimalt i såvel hovede som (navnlig!) røv.
Velbekomme. Lomborg...
dec 2004
Følger: 57 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 430
hjælp til tysk oversættelse