{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Hvorfor ? {{forumTopicSubject}}

hej mcg

jeg har bruge noget tid på youtube og kigget på nogen af alle de fine stundt og alt det der halløj folk laver på deres motorcykel og syntes osse det ser mega fedt ud især det hvor de bremser på forhjulet og bagenden op i luften de er så nice, men hvorfor når man ser de der film rundt omkring på nette hvorfor skal de alt tid køre i t-shirt og short og uden hjælme det kan jeg ikke forstå, bliver det sejer eller hvad, det er bare noget jeg har tænkt på i stykke tid, men kan ikke udtale mig om af køre unden hjælme da jeg ikke har nogen motorcykel i nu da jeg næsten lige har fået korte smiley

Hilsen ronni

p.s jeg er ordblind så der er nok nogen fejl her og der i teksen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor ?
  • #1   29. sep 2008 Sådan er der bare nogen der kører....

Når det er drønvarmt om sommeren, så kan jeg også godt finde på at køre i shorts og t-shirt. Kører ALTID med hjelm, men resten går jeg på kompromis med... Skulle jeg så køre galt uden ret meget tøj på, ja så må jeg jo bare bøde for det. smiley

• #2   29. sep 2008 Tja... Mange mener jo også Ghostrider er pisse sej...

• #3   29. sep 2008 Jeg tror at de har øvet sig LÆNGE iført det rigtige grej og når de så mener de er gode nok ja så synes de selv det er federe hvis man kører iført badesandaler og t-shirt.

• #4   29. sep 2008 Ja det er nok rigtigt nok de i siger, men man kan jo sige så meget og ha så mange fordomme når man ikke selv er kørene smiley

• #5   29. sep 2008 det er BESTEMT ikke smart at køre i shorts og t-shirt selvom det er 30+ grader... det er MEGET dumt...

Men selvom jeg selv siger det er meget dumt hehe... ja så gjorde jeg det da de dage hvor der var så varmt her i sommers... det er simpelthen bare så skide skønt... (altid hjelm og rygbeskytter)

Men dog laver jeg ikke ligefrem stunts på min, er jeg slet ikke god nok til hehe smiley

• #6   29. sep 2008 Hej Ronni, prøv at søge lidt mere på tuben og tilføj evt "crash" så skal du se hvor mange der kommer galt afsted og hvis udstyret ikke er iorden så ryger der hud og knogler.... det er de sku osse selv ude om ! En hel del wheelies går galt, når den lige skal ha en tand mere med kamera på...

Og jeg er slet ikke jaloux over de kan få den på baghjul og jeg ikke kan...hmf..

• #7   29. sep 2008 Jeg fuldstændig ligeglad hvordan folk klæder sig når de kører mc. Kan på ingen måde se at det er mit problem. Og netop derfor klæder jeg mig også som det passer mig.

• #8   29. sep 2008 k007

så overvægtige, rygere, billister uden seler, motorcyklister uden læder, og folk der er disponeret for arvelige sygdomme skal betale mere i skat eller hvad? :o)

• #9   29. sep 2008

I vores samfund vil det ALDRIG kunne betale sig at være "bedre" end gennemsnittet.

Det er bare en ekstra straf at være mega sund og betale topskat smiley

• #10   29. sep 2008 Det kan jeg godt forstå. Men der er ikke lovkrav om påklædning ud over hjelm.
    Det er også derfor jeg hader folk der ryger (det er, endnu, ikke forbudt at ryge). Det koster også mig penge, hvad enten jeg kan lide det eller ej. (ironi kan forekomme)

Men til mit eget forsvar, så klæder jeg mig efter omstændighederne.
    Jeg kører på VT600, og jeg kører stille og rolig (kan jeg andet, på en chopper? :o), og bruger den ikke som daglig transportmiddel.
    Så jeg vurderer risikoen for at komme galt afsted for mindre, end hvis jeg kørte på CBR 600RR, Kawasaki Ninja osv. i den dur.
    Og hvis jeg endelig kørte på den slags maskiner, så så du mig heller ikke i cowboybukser/shorts og t-shirts.
    Og jeg ved stadig godt at uanset hvad jeg kører på, så kan jeg ikke gardere mig mod ham tossen der kører ud foran en, fordi han troede ikke at den "scooter" kom så hurtigt.

I bund og grund klæder jeg mig ud fra min egen vurdering. Men hjelmen er der ALTID!

• #11   29. sep 2008 takker for en dejlig debat eller hvad man nu kalder det, altså jeg er osse lige glad med hvad folk har på af sikkerhed når de køre bare det ikke gå ud over mig, jeg har prøvet af sige bag på en vens suzuki i sommers samme dag jeg fik mit kort fordi han skulle teste sine støddæmper da jeg er lidt af en bamse smiley og det var ikke planlagt af vi skulle ud af køre, så der for hade jeg jo ikke mit mc-tøj med jo, men vi kørte lige ned af vejen og rundt i rundtkørsel et par gange med så meget fart af hans fodviler ramte jorden og gav et sæt i maskien der blev det sku lige plusleg varmt puhaa puhaa for jeg hade kun short og t-shirt på, så begynder man sku af tænk hvad nu vis det gik galt....har aldrig gjort det sigen smiley
    blev sku lidt bang der..........:-)

Kommentér på:
Hvorfor ?

Annonce