Hvorfor ? {{forumTopicSubject}}
hej mcg
jeg har bruge noget tid på youtube og kigget på nogen af alle de fine stundt og alt det der halløj folk laver på deres motorcykel og syntes osse det ser mega fedt ud især det hvor de bremser på forhjulet og bagenden op i luften de er så nice, men hvorfor når man ser de der film rundt omkring på nette hvorfor skal de alt tid køre i t-shirt og short og uden hjælme det kan jeg ikke forstå, bliver det sejer eller hvad, det er bare noget jeg har tænkt på i stykke tid, men kan ikke udtale mig om af køre unden hjælme da jeg ikke har nogen motorcykel i nu da jeg næsten lige har fået korte
Hilsen ronni
p.s jeg er ordblind så der er nok nogen fejl her og der i teksen
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 359
Når det er drønvarmt om sommeren, så kan jeg også godt finde på at køre i shorts og t-shirt. Kører ALTID med hjelm, men resten går jeg på kompromis med... Skulle jeg så køre galt uden ret meget tøj på, ja så må jeg jo bare bøde for det.
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 42
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 973
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 197
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.422
Men selvom jeg selv siger det er meget dumt hehe... ja så gjorde jeg det da de dage hvor der var så varmt her i sommers... det er simpelthen bare så skide skønt... (altid hjelm og rygbeskytter)
Men dog laver jeg ikke ligefrem stunts på min, er jeg slet ikke god nok til hehe
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 22 Svar: 446
Og jeg er slet ikke jaloux over de kan få den på baghjul og jeg ikke kan...hmf..
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
så overvægtige, rygere, billister uden seler, motorcyklister uden læder, og folk der er disponeret for arvelige sygdomme skal betale mere i skat eller hvad? :o)
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.749
I vores samfund vil det ALDRIG kunne betale sig at være "bedre" end gennemsnittet.
Det er bare en ekstra straf at være mega sund og betale topskat
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Det er også derfor jeg hader folk der ryger (det er, endnu, ikke forbudt at ryge). Det koster også mig penge, hvad enten jeg kan lide det eller ej. (ironi kan forekomme)
Men til mit eget forsvar, så klæder jeg mig efter omstændighederne.
Jeg kører på VT600, og jeg kører stille og rolig (kan jeg andet, på en chopper? :o), og bruger den ikke som daglig transportmiddel.
Så jeg vurderer risikoen for at komme galt afsted for mindre, end hvis jeg kørte på CBR 600RR, Kawasaki Ninja osv. i den dur.
Og hvis jeg endelig kørte på den slags maskiner, så så du mig heller ikke i cowboybukser/shorts og t-shirts.
Og jeg ved stadig godt at uanset hvad jeg kører på, så kan jeg ikke gardere mig mod ham tossen der kører ud foran en, fordi han troede ikke at den "scooter" kom så hurtigt.
I bund og grund klæder jeg mig ud fra min egen vurdering. Men hjelmen er der ALTID!
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 197
blev sku lidt bang der..........:-)
Hvorfor ?