Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bordopvaskemaskine??
  • #1   26. sep 2008 (link fjernet)

De ser ikke umiddelbart billige ud. Men de er jo heller ikke så efterspørgte som de normalestørrelser.

• #2   26. sep 2008 og de er ulovlige at sætte på vandhanen smiley fosser vandet ud og laver vandskade så står du selv med regningen.

• #3   26. sep 2008 Jeg ved ikke om der er noget du skal være specielt opmærksom på, men jeg erfarede at der er ganske stor forskel på hvad de kan rumme selv med nogelunde samme ydre mål.

Også er der selvfølgelig hvor meget larmer den - under 50 db er helt klart at fortrække.

Jeg har selv en ELECTROLUX Model ESF 2440, som skulle være den største af de små smiley og den er sku fin.

Vi er en familie på 4, så den kører næsten hver dag, men den gør det godt og den er næsten helt lydløs.

Erik

• #4   26. sep 2008 skal i hvert fald ikke købe dem for billig, så er det noget lort, for så bliver det ikke ren.

• #5   26. sep 2008 Jeg har haft en i flere år, fandme lækkert. Jeg købte den brugt, så har absolut intet skidt at sige om holdbarheden. Min er så vidt jeg husker en Miele.

• #6   26. sep 2008 jeg er med på en lytter her smiley

• #7   26. sep 2008 jeg har købt en brugt til 600 kr. det er de penge jeg endnu har givet bedst ud til min lejlighed..
    den vasker kanont flot rent. det er en cylinda 770. og den kan et hav af ting

• #8   26. sep 2008 Jeg købte en Wasco fra Harald Nyborg for 1800. Opdagede et par måneder efter at man kunne få en identisk i føtex til 1300. Den vasker dog ikke 100% rent altid, og tørrer ikke vand der ligger på bunden af glas (med bunden i vejret). Desuden har jeg bemærket lidt smårust hist og her. Saltindikatoren lyser selvom jeg har fyldt salt på indenfor et par dage. Og værst, så drypper der vand ud af fronten på den ca. hver 4.-5. gang jeg vasker. Og der kommer meget vand ud! Heldigvis har jeg været hjemme til at tørre op hurtigt, men irriterende at skulle 'våge' over den. Summasumarum: KØB IKKE DEN BILLIGSTE

Kommentér på:
Bordopvaskemaskine??

Annonce