1.133 visninger
|
Oprettet:
Ikke nu igen! {{forumTopicSubject}}
Argh... Skal lige af med et vredesudbud!
Var ude for at få taget billeder her til MCG. Da jeg kommer hjem, finder jeg til min store irritation ud af, at jeg IGEN har tabt min pung. Det er 2. gang indenfor bare en måned. Jeg har LIGE fået nyt kørekort tilsendt, sygesikring osv... Og nu taber jeg den fandme een gang til. ARARARRAGGGH...
Heldigvis havde konen dankortet, så det skal ikke spærres og bestilles nyt osv... Så slipper for at skal huske en ny pinkode...
Så hvis der er nogen som skal bruge en ny MC, så er den billigt til salg! Nu gider jeg ikke mere!!!
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 41 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
Kim.
jan 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 175 Svar: 930
Jeg har indøvet en form for ritual nar jeg kører..Har altid min pung og telefon i lommer som jeg kan mærke på om de er der...Selvom lommerne er med velkro,tjekker jeg jævnligt..
De ligger altid i de samme lommer.
Men jo,føler med dig.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 445
Nej, det er selvfølgelig ikke den eneste grund, har liget fået en ekstra regning på bilen, og har i lyset af det her, indset at jeg ikke har råd/behov for en cykel pt.
apr 2008
Det plejer jeg også at gøre... Jeg har endda lynlås på... Det er bare den jeg har glemt begge gange jeg har tabt den...
sep 2007
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 610
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 795
har selv prøvet at tabe mine hus nøgler ud af side lommen på mc jakken. de kom heldigvis igen med posten. lidt bøjede. havde vist været kørt over. pungen er altid i samme inderlomme med lynlås og husker at lyde side lommerne for det meste...
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.629
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.422
apr 2008
Måske skulle jeg gøre som Frank - Have den i inderlommen. Nu er det i hvert fald ikke noget problem lige pt... Eftersom jeg ikke HAR nogen pung...
Nu kan jeg kun håbe på den dukker op igen... At der er en sød, venlig sjæl som samler den op og sender den til mig (mit sygesikringskort viser jo adressen).
Ikke nu igen!