31. maj 2005 Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 923
Visitation i hele KBH. Fint nok, men.. {{forumTopicSubject}}
Nu har KBH`s Politi indført visitiation og kan kontrollere alt og alle og det er fint nok med mig, men når nu jeg tager på jagt i sverige på fredag får jeg ikke andet end ballade og problemer med politiet (både dansk og svensk) Og det til trods for at alle papirer og tilladelser er iorden. Jeg taler af erfaring. For jeg prøvede det sidste gang der var problemer med våben der skulle smugles/bruges i div. Rockerrelaterede krige. Jeg forstår til fulde at det skal stoppes NU. men jeg har svært ved at forstå hvoffor jeg skal spilde min tid, når alle tilladelser er i orden. sidste gang tog det 3 timer at få lov til at køre over grænsen. FJERN DOG ALLE DE IDIOTER. Der render og skyder på hinanden og er til fare for normale mennesker, så vi kan gå i fred.. Bare lige et opstød.....
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 923
http://ekstrabladet.dk/112/article1056721.ece
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 1.390
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 123 Svar: 602
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 923
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.025
Men ikk kun det. Nu skal jeg risikere, næste gang jeg bliver stoppet, at skulle undersøges på kryds og tværs, Kropsvisiters og måske ligefrem anholdes når de finder mit multitool i bæltet som jeg bruger dagligt på jobbet som i øvrigt indeholder en ulovlig kniv (Sikkerheds lås så jeg ikk får bladet over fingerne).... Damm en masse alm. mennesker kan nu blive gjort kriminelle.
Tænk på hvor mange ældre mennesker og andre der daglig har en lommekniv på sig til dagens små gøremål.
Tag heller ikk fejl jeg synes det er sindsygt det der foregår på Nørrebro og vi kan ikk få de psykopater ud af byen hurtigt nok, Perkerbander som HA´ere. Og noget skal der gøres. Men med dette her tiltag er jeg bange for at nogle ganske uskyldige mennesker kan komme i systemets kværn.
Et er at diverse bander holder store dele af københavns borgere som gidsel nu gør politiet det på en indirekte måde også.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 445
Jeg mener ikke din kniv er ulovlig bare fordi den kan "låse bladet". Det er kun hvis den kan betjenes med en hånd (foldud kniv eller hobbykniv) eller hvis bladet er mere end 7cm langt...
Men jeg er ikke helt sikker...
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.025
Afleveret engang en i sikkerhedskontrollen i lufthaven, da jeg havde glemt at tage den op af lommen inden jeg tog afsted. Der blev jeg sigtet for ulovlig våbenbisiddelse da bladet bla. var låsbart.
Heldigvis tog jeg den i retten og blev frifundet. Ellers havde det kostet mig dengang 3000 i bøde og en anmærkning i min straffeattest.
Nu risikere jeg sgu at ryge i spjældet... hvor hysterisk.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
Vi har da ofte kørt rundt med sådan ca. 30 blank våben (til re-enactment) og rustninger i bilen, og vi er da også blevet stoppet, men så længe du har en naturlig forklaring på det, er de fleste betjente da meget tolerante overfor almindelige menneskers gøremål.
aug 2005
Følger: 51 Følgere: 49 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 784
det er rigtigt at du ikke må kunne låse bladet på en folde kniv i lufthavnen
men du må gerne på gaden men den må ikek kunne betjenes med en hånd.... det giver 5000 i bøde og hæfte for ulovlig våbenbesidelse
det er jo helt sindsygt..
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
Så ordner de kriminelle det politiet ikke gør. Renser lidt ud blandt de rådne kar. Håber ikke nogle uskyldige ender i midten af det!
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 163
§ 4, stk. 1, affattes således:
På offentligt tilgængelige steder, uddannelsessteder, i ungdomsklubber, fritidsordninger og lignende er det forbudt at bære kniv eller dolk, medmindre det sker som led i erhvervsudøvelse, til brug ved jagt, lystfiskeri eller sportsudøvelse eller har et andet lignende anerkendelsesværdigt formål. Forbuddet omfatter dog ikke foldeknive med en klinge på højst 7 cm, der ikke kan fastlåses i udfoldet position
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 1.390
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
"Jeg syntes det er fint med lidt "krig"!
Så ordner de kriminelle det politiet ikke gør. Renser lidt ud blandt de rådne kar. Håber ikke nogle uskyldige ender i midten af det!"
problemet er vel bare at tosserne rammer af lort?, indtil videre er det vel kun 2 uskyldige der er gået til af det? de involverede har vel indtil nu overlevet... desværre... vi burde sende dem på kursus.. og så på paintball-bane med rigtige våben.
feb 2008
feb 2008
Visitation i hele KBH. Fint nok, men..