{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.377 visninger | Oprettet:

Noget af en oplevelse.... {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,
Normalt skriver jeg ikke om den slags, men en så positiv restaurant oplevelse vil jeg dele med andre.
Min kone og jeg trængte til at spise ude igår, og vi har tidligere fået anbefalet: il gallo nero Ristorante Firenze, på Landemærket i København - en Italiensk restaurant.
Vi have hørt at det skulle være rigtig godt - og "ih du milde" en gastonomisk oplevelse.
Restauranten er ikke så stor, men ekstremt hyggelig.
Vi valgte dagens menu som huset anbefalte. Nogen skulle have videofilmet os - vi lignede 2 tegneseriefigurer som havde tabt "skuffen", da vi hele tiden blev overrasket med maden, vin, tilbehør og betjening - aldrig i mit liv har jeg oplevet så god, professionel og venlig betjening samt en lignende smagsoplevelse. Tjeneren fortalte at der til hovedretten fulgte 2 forskellige rødvine og uddybede hvorfor netop disse vine gav samme ret 2 forskellige oplevelser. Normalt går jeg ikke så højt op i vine - bare den smager godt....og er du "vimmer" de smagte godt.

Vi blev simpelthen taget med storm. Det var SÅ godt, at vi hele vejen hjem, talte om det.
Jeg vil hermed anbefale denne Restaurant: il Gallo Nero - Ristorante Firenze, til alle der ønsker en spise oplevelse ud over det sædvænlige.
Det er simpelthen det bedste jeg nogen sinde har prøvet og så var det ikke engang dyrt, hvis man sammenligner med andre gourmet-restauranter.

Der skal jeg helt klart ind igen.

Synes bare lige at jeg ville dele denne positive oplevelse med jer andre.

Inviter jeres kone, kæreste eller for den sags skyld den nye potentielle kæreste derind - jeg er sikker på at det vil lønne sig.

Fortsat god dag allesammen.

Mvh
Thomas E

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noget af en oplevelse....
Kommentér på:
Noget af en oplevelse....

Annonce