Hjælp til oversættelse fra Tysk: Hjælp til oversættelse fra Tysk:
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med og ovresætte lidt til dansk.
Fahrzeugbeschreibung:
mit Turbo-Kit, Zusatzeinspritzung, Ladeluftkuehler, Map-Sensor, KKK 24 Lader Laufleistung Kit 500 km Laufleistung Motor 24000 seit Umbau + 500km siehe auch Motorrad 15/2004 jedoch jetzt mit groesserem Lader Firma Hayabusa-Service.de erweiterte dieses System mit Dual-Stage-Waste-Gate und gangabhaengiger Ladedruckreglung(Boostcontrol), welche frei programmierbar ist auf die max. moegliche Leistungsentfaltung mit zusaetz. elektr. Dampfrad zur Reduzierung der Werte z.B. bei Regen, Passtrassen. Wilbers-Gabelumbau, Lenkungsdaempfer, Heckhoeherlegung hinten, komplette Fahrwerksvermessung, erhoehte Gabelbruecke, Ladedrueckanzeige, diverse Radeintagungen, Gilles Tooling Schwingenaufnahme, 1 in 2 Auspuff mit Kat ect. ect. Fahrzeug ueber Dampfrad simpel von 150-200 PS regelbar. Max 1,4 bar. Fahrzeug befindet sich in Top Zustand. Alles Tuev bis auf den Lader da ist ein T16 Mithsubishi eingetragen.
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 113 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 228 Svar: 2.700
med turbo-kit, ekstra injektion, Ladeluftkuehler, Map sensor, 24 læssemaskiner OSS ydeevne Kit 500 km kilometer motor genopbygge siden 24.000 + 500km se motorcyklen 15/2004, men nu med groesserem læssemaskiner selskab Hayabusa-Service.de udvides dette system med dobbelt -- Affald-Stage-Gate og gangabhaengiger Ladedruckreglung (løft Control), som er frit programmerbar til max. mulig magt udvikling med zusaetz. Udvalgte. Dampfrad at reducere de værdier, f.eks når det regner, pass ruter. Wilbers forklift genopbygning, Lenkungsdaempfer, Heckhoeherlegung tilbage, komplet chassis landmåling, erhoehte Gabelbruecke, Ladedrueckanzeige, forskellige Radeintagungen, Gilles Værktøjsprogram swing optagelse, 1 til 2 udstødning med Kat traktattekst. ECT. Dampfrad køretøj om simple indstillelig fra 150-200 hk. Max 1,4 bar. Køretøjet er i top stand. Alle Tuev til loader der er en T16 Mithsubishi.
Hjælper nok osse at køre den igennem Babel fish
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.109
Fed oversættelse.........
jul 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 103
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 660
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 87
/bm
Hjælp til oversættelse fra Tysk: