682 visninger
|
Oprettet:
Hvilket sygehus ?? {{forumTopicSubject}}
Da jeg skal have fjernet noget metal inde i min arm fra styrtet sidste år, skal jeg finde mig et sygehus. Det var Riget der havde mig, men de har MEGET lang ventetid.. De har så henvist mig til Glostrup, men 2 ud af 3 gange jeg har været opereret derude, er der gået stafylikokker (stavekontrol) i det.. Så aldrig derud igen...
Bispebjerg, Frederiksberg, og Herlev er dem med kortest ventetider (i samme rækkefølge som nævnt), med hhv 6-12 ugers ventetid hos ortopædisk kirurg. Har ingen erfaringer med nogle af de sygehuse, så er her nogen som kan anbefale et, fremfor et andet?? (dygtige kirurger, sygeplejesker osv)
sep 2006
Følger: 98 Følgere: 106 MC-er: 4 Emner: 58 Svar: 482
Thomas >> Har undersøgt med privat hospitaler, men så længe at der bare er 1 enkelt offentligt sygehus tilbage (i min region) som ikke overskrider bahendlingsgarantien, så kan jeg ikke vælge privat...
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 212
Jeg har pt. 22 skruer og 4 beslag til at holde skroget sammen - og intet af det generer mig, så regner sgu ikke med at det skal pilles ud!
sep 2006
Følger: 98 Følgere: 106 MC-er: 4 Emner: 58 Svar: 482
Fisse >> Du skal IKKE køre rundt med mig når jeg har kateter i... Har skam hørt historien om dig da patientens slange hang fast i dørhåndtaget da du begyndte at køre med ham hahaha
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.025
Har også hørt fra en sygeplejeske at Odense universitets hospital skulle være ret dygtige...Men det er selvfølgelig en bid vej... Hvis det i det hele taget kan lade sig gøre.
Jimbo
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 862
Hvilket sygehus ??