{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Hvilket sygehus ?? {{forumTopicSubject}}

Da jeg skal have fjernet noget metal inde i min arm fra styrtet sidste år, skal jeg finde mig et sygehus. Det var Riget der havde mig, men de har MEGET lang ventetid.. De har så henvist mig til Glostrup, men 2 ud af 3 gange jeg har været opereret derude, er der gået stafylikokker (stavekontrol) i det.. Så aldrig derud igen...

Bispebjerg, Frederiksberg, og Herlev er dem med kortest ventetider (i samme rækkefølge som nævnt), med hhv 6-12 ugers ventetid hos ortopædisk kirurg. Har ingen erfaringer med nogle af de sygehuse, så er her nogen som kan anbefale et, fremfor et andet?? (dygtige kirurger, sygeplejesker osv)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket sygehus ??
  • #1   31. aug 2008 Fisse >> Riget sagde at Frederiksberg godt kunne foretaget den operation jeg skulle have... Men hende din pæne lyshårede kollega må da gerne bade mig efter operationen :-b

Thomas >> Har undersøgt med privat hospitaler, men så længe at der bare er 1 enkelt offentligt sygehus tilbage (i min region) som ikke overskrider bahendlingsgarantien, så kan jeg ikke vælge privat...

• #2   31. aug 2008 Er det ikke ret ligemeget med ventetiden, hvis altså ikke metallet generer dig?

Jeg har pt. 22 skruer og 4 beslag til at holde skroget sammen - og intet af det generer mig, så regner sgu ikke med at det skal pilles ud!

• #4   31. aug 2008 Esben >> Det er netop problemet.. Metallet giver mig smerter.. Jeg arbejder som slagter hvor jeg står i kulde og bruger mine armmuskler rigtig meget.. Og det føles som om metalkanten er begyndt at skære i musklen når jeg bevæger hånden og underarmen.. Ikke så rart smiley

Fisse >> Du skal IKKE køre rundt med mig når jeg har kateter i... Har skam hørt historien om dig da patientens slange hang fast i dørhåndtaget da du begyndte at køre med ham hahaha smiley

• #5   31. aug 2008 Har været igennem to operationer i knæeet på Gentofte... gået ganske godt.... Sådan efter omstændighederne.

Har også hørt fra en sygeplejeske at Odense universitets hospital skulle være ret dygtige...Men det er selvfølgelig en bid vej... Hvis det i det hele taget kan lade sig gøre.

Jimbo

• #6   31. aug 2008 Jeg har været igennem foreløbig 3 operationer på Gentofte efter et uheld i 2006 og mangler endnu én her til september. Alle operationer er gået godt uden efterfølgende problemer og personalet har været utroligt søde. Lige efter ueheldet lå jeg derinde i 8 dage og selv om jeg ikke kan huske så meget fra de dage pga. jeg var totalt dopet af morfin, så husker jeg da hvordan personalet var utroligt hjælpsomme - jeg måtte først komme ud af min seng efter 3-4 dage og derefter kun med hjælp. Det kan godt være sygeplejeskerne havde travlt, men de brugte den tid på patienterne som der var nødvendigt.

Kommentér på:
Hvilket sygehus ??

Annonce