1.301 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
42 Svar
Så skred tøsen Så skred tøsen
Så skred kæresten efter mere end 3 år det værste er at det kom lidt bag på mig, så fuck hvor er jeg bare langt nede, havde aldrig troet jeg kunne komme helt der ned:o( har bere ingen energi ingen appetit og kan ikke overskue en skid...
Sorry jeg bruger mcg til dette...
Casper...
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.777
Men op på hesten igen og find en ny ! Der er sku mange søde damer der ude
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
nu må du nok lige springe motorcykelture over indtil du har styr på tingene... det er sgu et farligt redskab at afreagere på.
håber på det bedste fremover
Mvh Jesper.
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 66 MC-er: 2 Emner: 176 Svar: 599
jul 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
maj 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 101
held og lykke Casper!!!
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 211 Svar: 422
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.777
Evt tag ud til en kammerat og få en pils og snak om tingene... Lyder som om det er en tøse ting, men det hjælper fanme og få snakket om tingene.
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 163
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=180
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 97
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.982
Jeg "tog turen" for ca 1-1½ år siden.. Og det gik sku ud over "knallerten".. Dog har knallerten tilgivet mig siden hen..
Op med humøret.. Der er ikke kun en spand, men et helt land.. =,O)
/Rass
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.699
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
Og Casper (Varde) H- Må tiden der kommer, blive god igen for dig :0)
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 506
I mellemtiden har jeg givet din GSX en høj-stemme..
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 119 Svar: 826
Held og lykke mester
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 175
Held og lykke
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 844
og selvom at alt kan virke sort og ligegyldigt lige nu . er der lys for ende af tunellen og når tid er og du er klar til det når du der.
hold dig oppe..
jesper MODIG
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.157
Kun én ting der hjælper for alvor, og det er tiden! Og ellers så tag, som der blir nævnt, og få snakket om det med en af dine venner
- Og til alle jer der siger at verden at fuld af fisk - fortæl gerne hvor de er.. Personligt har jeg været single siden 06.06.06
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Casper. Det gør ondt, det er naturens vej. Og det kommer det til et stykke tid! MEN når min beste på 75+ kan finde en ny at dele tilværelsen med, efter hendes mand døde, så kan du også!
Det bliver hårdt, Men efter et stykke tid,m vil du indse at der nok var ting i jeres forhold der ikke vbar perfekte (siden hun skred) derfor, vil du blive en gladere person NÅR du finder den rette!!
/Jesper
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 203
Og til dig Casper, kan jeg kun sige som Bon Scott synger i en af AC/DC`s flotteste sange... "Ride On"
Op med humøret
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 203
"Åhh patrick N,,, hvor er du voksen og følsom, ja nærmest kvindesind vil jeg sige..
Fuck hvor er du sej, og mandlig.
Barbere du dig også med en stor jagtkniv og spiser råt kød...?
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 42 Svar: 537
Der er flere gode råd her inde. men kun du ved nok bedst selv hvad der får dig til at tag det lidt mere roligt. personligt ville jeg nok være "nede" en til to uger og bagefter gå på en mission med at være sammen med flest mulige af hendes veninner. men er naturligvis ikke noget jeg vil anbefale
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 211 Svar: 422
har det sådan at uanset hvad jeg tænker på ender det altid med at det er hende der er i tankerne istedet for og hver gang jeg tænker på hende får jeg så ondt i maven at jeg er lige ved at kaste op..
og ja der er mange dejlige piger i landet og skal da også ud at møde nogle stykker på et tidspunkt men lige nu har jeg nok mere brug for bare at hyle som en 4årig tøs og det går egntlig meget godt med det...
men tak til alle jer der gar gidet tage jer tid til at skrive...
Mvh Casper den ulykkelige..............
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.151
Men lader næsten være - da man får hak i tuden hvis man ikke er rygklapper
Held og lykke til dig Casper. Sådan noget er jo aldrig sjovt.
TIl jer andre, så er der mulighed for mere af samme inde på Baboom dagligt.
feb 2008
Casper (Varde) H - Stadig, go vind fremover ;0)
feb 2008
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 162
jeg sad selv i samme hul for 3 år siden. var helt i kulkælderen fordi mi x havde været utro. idag finder jeg mig selv på 2. år med min nuværende kæreste som jeg bør sammen med og kan kun takke min x for hun har da gjordt mig en kæmpe tjeneste.. havde hun ikke været en smat.. så havde jeg muligvis aldrig mødt pigen i mit liv,,
op på hesten igen.. du skal nok finde den rigtige pige for dig..
feb 2008
- Hvad med at støtte lidt, men du er måske selv nede og uden overskud??
feb 2008
feb 2008
men kom nu videre
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.151
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Jeg håber at i der er negative i jeres indlæg aldrig for brug for andres empati!
maj 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 101
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Så se da at lette din r** og kom videre før du drukner i selvmedlidenhed.
Når man poster et emne i et offentlig forum, så må man regne med forskellige meninger, og at ikke alle er enige med en.. Kan man ikke tåle det, så skal man ikke bruge et offentlig forum !!
Jeg forstår forøvrigt ikke at man poster så personligt et emne i et offentligt forum, med flere tusinde vidt fremmede som læsere.. Var det mig der havde problemer og var deprimeret og trist, så ville jeg da bruge mine nære venner til at læsse af på, og ikke vidt fremmede mennesker på internettet.
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Kunne være fordi det ikke altid er så nemt som det lyder at tale ud om den slags - ja selv med ens nære venner. Der kan være rigtig mange årsager hertil -ikke at jeg vil begynde at lege dr phil hvad det angår, men skam over at være blevet dumpet, ikke at ville belaste sine venner med at tale den slags etc. kunne være et par bud, uanset om de giver mening for du og jeg. En mere simpel årsag kunne være at alle vennerne var til middag, i byen, etc. og at Casper bare havde brug for at komme af med det NU!
Vil dog give dig ret i at man skal passe på ikke at drukne i selvmedlidenhed, men tvivler på at det hjælper Casper lige her og nu.
Har selv sagt farvel til kæresten for mindre end en måned siden. Trods begges ønske om at blive sammen... ;-( Bestemt ikke fedt, særligt ikke når det er den eneste pige man virkelig har elsket! Men... -et langdistanceforhold DK-USA helt uden noget der så meget som ligner en løsning inden for de næste 6 år (og meget usikkert herefter) kan sgu slå alt ihjel...
Casper: Føler med dig, men bare rolig det skal nok blive godt igen! Det lover jeg!
mar 2008
Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 113
Det er hårdt. Og det tager tid at komme over.
Mit råd er, at du skal sørge for at holde dig beskæftiget. På den måde undgår du at tænke for meget over 'Jer to', og det vil hjælpe dig med at komme over hende.
Samtidigt skal du også sørge for at bruge dine venner - og måske familie - til at tale med og losse af på.
God weekend.
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
Jeg er enig!
feb 2008
Til I andre der virker små ondskabsfulde, tag og se dybt i jer selv - og lær af det - for der er intet galt ved at Casper (Varde) bruger mcg og os andre, til at udtrykke sin situation, men det er der derimod med jeres ubehagelige kommentarer ;0/
- Og hvem ved - måske husker en af os andre disse ubehagelige indlæg, når I en dag er i krise - og så kan vi jo kun gisne om hvad svar og støtte I kan tilkomme jer ;0/
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 204
Men med fare for at få hug fra de "kloge" her i tråden, så hæfter jeg mig nu ved noget, du skrev i starten.
Du skrev, at det kom fuldstændig bag på dig, at hun pludselig skred efter mere end 3 år.
Er det så altid hele sandheden, når det er sådan man opfatter det ?
Måske du skulle få stillet hende spørgsmålet direkte, så du kan komme videre ?
HVAD DÆLEN GIK DER GALT ??
HVAD GJORDE JEG FORKERT ??
HVORFOR ELSKER DU IKKE MIG MERE, NÅR JEG STADIG ELSKER DIG ??
Måske har hun gjort jer begge en tjeneste, hvis hun kunne se, at du på lang sigt slet ikke passede ind i hendes idealbillede af manden i hendes liv ??
Hvor meget skulle og kunne du lave dig selv om, for at du kunne "beholde" hende ??
Måske passede hun heller ikke helt ind i dit idealbillede af kvinden i dit liv ??
Jeg kan ikke bare automatisk have ondt af dig, jeg kender dig jo ikke
Måske du er en skideirriterende fyr, der kyler sine sure sokker rundt alle vegne og derfor skred hun ??
Så banalt er det sikkert ikke, men det kan jo lige så godt være din egen "skyld", det aner vi jo ikke.
Jo jeg synes alligevel det er lidt synd for dig, for uanset hvís "skyld" det er, så er det jo hårdt at blive forladt.
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 143
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.822
Der er sgu da ikke noget nyt, at mennesker er forskellige. Det tager åbenbart bare ufatteligt lang tid, før nogle mennesker finder ud af det - og ikke mindst acceptere det!!!
Hvor må man da være fattig på forståelse overfor andre mennesker, hvis man nyder at hæve sig op med selvfede bemærkninger - det er da med meget stor tydelighed skåret ud i pap!!!
Casper: Jeg kan ikke bidrage med noget, som ikke allerede er skrevet, men du finder sporet igen - det er helt sikkert. Det tager bare lidt tid og så en helvedes masse tankevirksomhed!!
Held og lykke!!
Så skred tøsen