{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

En dejlig morgen... eller... {{forumTopicSubject}}

Står klar med min datter på armen og venter på at konen skal få kørt (bilen) ud af garagen så vi kan komme til trædecyklen (afleverer datteren via cykel). Hun drejer nøglen i bilen og motoren vender ca. 1½ gang og så siger den bare klik, klik, klik, klik....

Nedtur - jeg tror det må være batteriet som ikke er stærkt nok til at trække starteren - er der ikke et klogt hovede som vil give mig ret i det?

Nå men jeg sparkede konen med på bus, fik afleveret ungen, sparkede lidt til bilen og hoppede på MC'en på arbejde. Købte dog lige et bilbatteri på vejen.

Godmorgen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En dejlig morgen... eller...
  • #1   15. aug 2008 lad os håbe at det bliver din eneste "ulykke" idag - men på den anden side er dagen jo reddet - du fik en tur på din mc, kan det være bedre ?!
    God week end

• #2   15. aug 2008 jeg er ikke et klogt hoved, men jo det lyder meget som dit batteri der fejler.
    Om der er brug for nyt, eller blot en opladning kan jeg dog ikke fortælle dig.

Hvis det er det sidste, har i enten glemt at slukke/lukke et eller andet, eller også aflader den - og så nytter det jo intet at udskifte.

Vil derfor mene du måske er gået igang med den dyre form for fejlsøgning ved at købe nyt

• #3   15. aug 2008 hvad med generatoren.. den kan også være stået af

• #4   15. aug 2008 Jeg tjekkede om der var noget tændt på bilen og det så ikke sådan ud. Den har været lidt "træt" på det seneste når jeg startede bilen, så det kommer ikke som et stort chok.

Generatoren ved jeg så ikke om det kan være - sidst jeg havde en bil hvor generatoren gik døde alt i bilen - der er stadig lys i kabinen og radioen kan spille og relæerne klikker som sagt når man prøver at starte vognen.

• #5   15. aug 2008 Jeg har iøvrigt fået lovning på at returnere batteriet hvis det ikke er det.

• #6   15. aug 2008
    det lyder HELT Klart som om du har fat i det rigtige der... dit batteri er faldet sammen.... byt til nyt og du- i er kørende igen

mvh

Kommentér på:
En dejlig morgen... eller...

Annonce