767 visninger
|
Oprettet:
En dejlig morgen... eller... {{forumTopicSubject}}
Står klar med min datter på armen og venter på at konen skal få kørt (bilen) ud af garagen så vi kan komme til trædecyklen (afleverer datteren via cykel). Hun drejer nøglen i bilen og motoren vender ca. 1½ gang og så siger den bare klik, klik, klik, klik....
Nedtur - jeg tror det må være batteriet som ikke er stærkt nok til at trække starteren - er der ikke et klogt hovede som vil give mig ret i det?
Nå men jeg sparkede konen med på bus, fik afleveret ungen, sparkede lidt til bilen og hoppede på MC'en på arbejde. Købte dog lige et bilbatteri på vejen.
Godmorgen.
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.926
God week end
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 357
Om der er brug for nyt, eller blot en opladning kan jeg dog ikke fortælle dig.
Hvis det er det sidste, har i enten glemt at slukke/lukke et eller andet, eller også aflader den - og så nytter det jo intet at udskifte.
Vil derfor mene du måske er gået igang med den dyre form for fejlsøgning ved at købe nyt
sep 2007
Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 159 Svar: 504
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Generatoren ved jeg så ikke om det kan være - sidst jeg havde en bil hvor generatoren gik døde alt i bilen - der er stadig lys i kabinen og radioen kan spille og relæerne klikker som sagt når man prøver at starte vognen.
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
det lyder HELT Klart som om du har fat i det rigtige der... dit batteri er faldet sammen.... byt til nyt og du- i er kørende igen
mvh
En dejlig morgen... eller...