{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Kender i det? {{forumTopicSubject}}

Nogle gange går alt bare af lort, lige efter en periode med mega god optur og det hele..
Har netop afsluttet min sommerferie, som stod på 2uger i New York med +30grader solskin og godt humør med to kammerater.. MC'en var blevet afleveret før afrejsen for at få lavet 24.000km eftersyn, skiftet bagdæk og fået skiftet de sidste dele efter min ulykke for nogle måneder siden..
Kommer så hjem søndag aften kl 22, og henter min mc og kører hjem.. Næste morgen 07.30 møder man på arbejde, og har det største Jetlag.. Ikke noget som gør noget, men jeg føler mig lidt sløj.. Dagen efter "tirsdag" bliver jeg nød til at tage hjem, da jeg koldsveder osv.. Har ligget i sengen i 2 dage nu, og ikke nok med det, så fik jeg den største skuffelse her til morges..
Da jeg kigger ud af vinduet, kan jeg se min mc stå med fladt bagdæk.. Går ud og kigger, og der sidder sørme et søm i det, som jeg har kørt over, og dækket havde kun kørt 250km..
Nu er det ikke nogen hemmelighed at der blev brugt godt med penge i New York, og det ikke ligefrem hjælper i mit budget...
Skulle bare lige ud med det, det er ikke sjovt at være syg og så få endnu mere nedtur på!
Håber i alle får nydt det gode vejr, og får kørt en masse kilometer!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det?
Kommentér på:
Kender i det?

Annonce