{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.460 visninger | Oprettet:

Rotter på loftet- råd ønskes. {{forumTopicSubject}}

Dem har jeg nok af, men det er min læges problem.
Der er derimod også kommet nogle uønskede "gæster" på besøg, og nej det er ikke udlændinge, men højst sandsynlig rotter, under trægulvet.

Hvordan griber man det an, jeg er ikke sikker på at de kommer op fra gulvet endnu, så det vil være ret omsonst at sætte fælder op ikke sandt ??
Ryger man direkte til udlejer først og derefter teknisk forvaltning eller hvad gør man, jeg er ikke sikker på at en rottefænger kan gøre det store når de stadig er i gulvet/evt væggene, og populær bliver jeg nok heller ikke hvis jeg begynder at hive gulvbrædder op i en lejlighed, så er der nogle der kender til problemet og ved hvordan man lægger ud med at bekæmpe problemet ?

Vi bor 2 huse væk fra en bager, lige overfor en pizza bar, og 3 huse længere nede bor min frisør som har døjet med rotter i starten af året, hvor et entreprenør firma måtte lægge nyt fortov fordi de havde undermineret det, så fliserne sank. Det er ikke kun i vores lejlighed at der er problem for underboen til højre har klaget over at skraldespanden blev gnavet i og hun mente at have set noget, og det kan jeg så bekræfte efter i nat.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rotter på loftet- råd ønskes.
Kommentér på:
Rotter på loftet- råd ønskes.

Annonce