{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Holm™©  .
Holm™© .
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

>Regler om teoriprøve {{forumTopicSubject}}

Hej !
jeg overvejer og starte på at tage mig et motorcykelkort, men mit spørgsmål er så om jeg kan bruge min teoriprøve fra da jeg tog mit kørekort til bil for 1 år siden. Syntes nemlig min kørelære dengang sagde det holdte i 2 år og man kunne bruge det hvis man ville tage motorcykelkort. Nogle der ved noget om det, evt. nogle der selv har gjordt sådan ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  >Regler om teoriprøve
  • #1   28. jul 2008 mener jeg ikke du kan, da teoriprøverne til mc og bil IKKE er de samme, selv om de stor set er identiske.

• #2   28. jul 2008 Du skal have en ny omgang teori.. Dog kan du nøjes med færre timer, da du tager til "lille kørekort" og det vil blive lidt billigere... Men din bilteoriprøve er ubrugelig nu..

• Holm™©  .
    Holm™© . Tilmeldt:
    jun 2008

#3   28. jul 2008 ok super bare lige det jeg skulle vide mange tak

• #5   28. jul 2008 det har ikke noget med om man tager lille kort eller ej.. det er tiden der er gået mellem du har taget et kort til du tager det andet. men ja.. ellers er der timer at spare men stadig en teoriprøve og en praktisk prøve til hvert kort.

• Holm™©  .
    Holm™© . Tilmeldt:
    jun 2008

#7   28. jul 2008 Chris (Frederikshavn) A

Hvilke regler er det ?

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2007

MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #10   28. jul 2008 De nye regler træder vidst først i kraft fra oktober, men er ikke sikker. Det er noget med at man skal til at have endnu flere timer og selve køreprøven kommer til at tage længere tid, noget med at man skal starte på en lukket bane, med at vise nogle ting, bl.a. balance og det skulle vidst være rimelig svært, kørelæreren, skal ud af anskaffe en masse ekstra udstyr, for der bliver også krav om at når eleven skal ud at køre så skal personen have bukser-jakke-støvler-handsker-rygskjold-hjelm på, så derfor går kortet også hen og bliver nogle tusinde kr. dyre.

Jeg tør ikke sige det med 100% sikkerhed, der er bare snak om det.

Fik selv mit MC-kort idag:)

• Holm™©  .
    Holm™© . Tilmeldt:
    jun 2008

#12   28. jul 2008 ok så kan jeg da godt høre jeg skal til og få fingern ud og få tage det her nu

Kommentér på:
>Regler om teoriprøve

Annonce