541 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "husk hjelm når"
husk nu udstyret når du kører.
var på mc-tur igår, og var så uheldig at der lå lidt for meget sand inden et sving så da mc skrider lidt og får fat igen vil j bare holde den oppe fortsætte li ud i græsset, men ramte sku li et vejsk...
var på mc-tur igår, og var så uheldig at der lå lidt for meget sand inden et sving så da mc skrider lidt og får fat igen vil j bare holde den oppe fortsætte li ud i græsset, men ramte sku li et vejsk...
Skrevet af: kasper århus ; ) - 20. jul 2010
Resultatet fra shoppingtur i tyskland
Så har jeg været i tyskland og købe tøj og udstyr. Jeg har været i følgende butikker: -Hein Gericke, ved scandinavian park lige over grænsen. -G Wilhelmsen, i oeversee lige under Flensburg. -...
Så har jeg været i tyskland og købe tøj og udstyr. Jeg har været i følgende butikker: -Hein Gericke, ved scandinavian park lige over grænsen. -G Wilhelmsen, i oeversee lige under Flensburg. -...
Skrevet af: Ulrik (Odense) - 20. apr 2006
sturup den 15/7 for tilmeldte
hej alle . dagen er nu tæt på og jeg håber i er klar og glæder jer til lidt race i sikre omgivelser . det forgår som planlagt fra 8 til 17 men jeg henstiller til at vi alle mødes en time før så v...
hej alle . dagen er nu tæt på og jeg håber i er klar og glæder jer til lidt race i sikre omgivelser . det forgår som planlagt fra 8 til 17 men jeg henstiller til at vi alle mødes en time før så v...
Skrevet af: Chris. Dækmontør / RPM-Racing . - 3. jul 2006
Spar penge på din forsikring
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.891
(link fjernet)
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 298
husk hjelm når i skal ud og cykle..