{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.516 visninger | Oprettet:

"Frisk pige" ?????? {{forumTopicSubject}}

Lige et spørgsmål.
Hvorfor er ca. 9 ud af 10 piger i dette forum friske ?

Mener....

Når man læser hvem brugerne er, starter næsten alle piger med "Frisk pige" og så beskrivelsen hvor de er fra og hvor gamle ect.

Hvad dækker dette "friske" over... ??

Skal man være frisk, når man er pige på MC...

Hvis man undlader "frisk" i sin beskrivelse, er man så en gammel nedgroet negl med tendens til fedme og overlagte tæer...? (gælder s.føli også fyrene)

Hvad er definitionen på frisk ?
Frisk som en fisk...eller måske frisk som en havørn...Frisk på fis og ballade eller frisk som i "jeg har et godt helbred jeg prøver at ødelægge det ved at tage livet af mig selv på en superbike" eller en oldsag der alligevel ikke har set mig.........?

Jeg sætter pris på friske piger, men det forudsætter da at de er friske, ud fra min definition af frisk, og ikke friske på en anden måde.... Man kan jo også være utålelig frisk, som i at snakke konstant om alt og intet..

Nå... men jeg føler mig ikke helt frisk, det har i nok gættet. Går i seng så jeg kan være frisk i morgen, for det skal man jo være, FRISK...
Bare ordet FRISK .... Prøv lige at se på det # FRISK # lyder som noget en hest siger/sluger eller spiser ! "Kom her Pru-dyr, skal du ha noget frisk"

Totalt åndsvagt ord.....

Nå. Håber i er friske næste gang vi ses, eller bare glade eller i godt humør, jeg er nemlig altid frisk... eller

A

Slap dog af... Jeg keder mig jo bare, vær dog lidt frisk...!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Frisk pige" ??????
Kommentér på:
"Frisk pige" ??????

Annonce