{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.352 visninger | Oprettet:

Øl-bong?? {{forumTopicSubject}}

Hey..
Jeg bliver student næste onsdag, så så småt gået igang med at lave en ølbong, der skal bruges flittigt på vores tur rund i militærvogn(hestevogne er da for kedelige)
Anyways, indtil nu har jeg sådanset fået lavet en god en, plastflaske uden bund, påmonteret en kugleaftaphane(hane til at lukke og åbne for øllet med et fint rødt håndtag xD
Nå, men til spørgsmålet! Hvad jeg har lavet nu er sgu for kedeligt, så vil på en måde lave et låg (lufttæt) til at sidde på toppen af flasken, hvor der skal sættes en slange fast, som videre skal gå til en pumpe af en art, så der kan komme tryk på. Halsen skal spules med jo..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øl-bong??
  • #1   20. jun 2008 Haha nice. Det kan da bare være en der puster i den anden ende?:D Og jeg som troede tyngdekraft var nok for os andre smiley

• #2   20. jun 2008 nu kommer det jo an på hvor meget plads i har, men da jeg var til jelling så jeg en øl bong der stod selv med en stor spand også ellers 4 slanger og håndtage til at åbne lukke, de var bygget af metal det som holdte den, tag og byg sådan en smiley

• #5   20. jun 2008 Tillæg til Jacobs ide, monter en ventil fra et cykelhjul i flasken, så holder den også på trykket. Men pas nu på for s.... Kender nogen der pumpede tryk i med en kompressor, en halv bar var RIGELIGT til at folk var ved at gå til af det smiley

• #6   20. jun 2008 Pas nu på. Lad hellere øllet flyde ved tyngdekraften. Der går rigeligt hurtigt nok.
    Men det kan altså gå gruelig galt, hvis et overtryk af øl istedet ryger ned i det forkerte hul.
    Der vil komme et voldsomt tryk i starten, men med en 1/2 liters flaske, vil der hurtigt dannes vakkum og flow'et vil reduceres kraftigt.

Nej af med bunden, og lad tyngekraften ordne det.

• #7   20. jun 2008 Evt. montere flasken på et kosteskaft, med en lang slange. Så kan alle omkring også se hvor "Langsomt" det går for vedkommende

• #8   20. jun 2008 Tak for alle svarene smiley især jacob v's.. fandt en på nettet der havde lavet den sådan, så faktisk færdig nu xD
    passe på og drikke er ikke to ting jeg tager med i byen samtidig.. smiley

Grunden til ideen var faktisk at et par venner sidste år på roskilde havde taget en barnevogn, klædt ud som elefant, deri havde de sat en ukrudssprøjter(5liters) og dens slange var så snablen.. puha, det sjovt smiley

• #10   22. jun 2008 Heh Støy, ser sgu cool ud.. Jeg er faktisk ved at være færdig med min, går stille og roligt smiley lidt svært at få den helt tæt når der skal tryk på. men tror den er ved at være der,, så uploader jeg igså lidt billeder.

• #11   23. jun 2008 Hvis i lyster at kikket har jeg lagt et billed af den ind i mit fotoalbum.. skal bare lige have en skulderrem til den smiley

Kommentér på:
Øl-bong??

Annonce