{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Var der nogen der så?? {{forumTopicSubject}}

Var der nogen der så et færdselsuheld i går på HC Andersens Boulevard??

Jeg kørte sgu op bag i en taxa.. Jeg kommer kørende med 60 km/t og så kommer idioten med 80-100km/t og trækker direkete ind foran mig og bremser hårdt op for rødt... Uden ABS og på regnvåd vej var uheldet umuligt at undgå. Men vil han skrive den rigtige situation til sin forsikring... Ikke ifølge ham selv. Jeg har ikke kasko på min gamle Citroen AX, så jeg mangler et vidne til uheldet. Har I set det eller kender I nogen, er i meget velkomne til at kontakte mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var der nogen der så??
  • #1   16. jun 2008 Så det ikke, men prøv med en bedre overskrift... Uheld HC Andersens Bvld. eller noget i den stil...

Var der nogen der så?? kan jo være så meget
    Le mans
    Fodbold
    Kanal København sent igår aften

• #2   16. jun 2008 Prøv nu at hjælp manden i stedet for at kritisere overskriften.. Det er nok ikke alle der sidder og studerer tykke bøger for at finde den mest fantastiske overskrift...

Søren: Held og lykke med at finde nogle vidner. Må den idiot`s røv klø og hans arme være for korte..

• #3   16. jun 2008 Koøre normalt altid af H.C. Andersens Boulevard, men desværre ikke i dag..

Pernille - Radissen kritiserer ikke, men hjælper ham med et råd til at flere kigger på tråden - mange vil springe sådan en tråd over..

• #4   16. jun 2008 Den bliver dæleme svær, hvis han ellers ikke skriver den rette forklaring.

Men, skriv nu din version meget udførligt, det kan jo også være, at han faktisk er reel nok.

--og selv om det er surt, så glæd dig over, at du er i stand til at skrive det her

• #5   16. jun 2008 Knud jeg får helt lyst til at synge (oven i din positivitet ,-): " DEN EVIG GLADE KNUDDER-SMED - OG GODT ER HANS HUMØR - HAN TRALLER HELE DAGEN LANG ....*GG*

• #6   16. jun 2008 Du må sgu lige konkretisere, hvor præcis det skete, hvilket klokkeslet det skete osv..... Og ikke for at gnide salt i såret, men er det ikke sådan, at taxa'er først bremser, når lyset har været gult i riiiiiigtig mange sekunder (altså faktisk rødt). Hvis det er tílfældet, burde du jo allerede forinden ha været i færd med at bremse for gult før rødt, eller !!! Men held og lykke alligevel.

• #7   16. jun 2008 Tak Helle smiley

Man kan jo være så heldig, at chaufføren er dunkende ligeglad med skyldsspørgsmål og forsikringer. Er der ikke politi involveret, risikerer han intet;-)

• #8   16. jun 2008 Ingen vidner - så ser det umiddelbart ud til at du ikke har holdt din bremseafstand, og så er dig der betaler.
    - men glæd dig nu over at du ikke var på mc, regnvåd vej uden ABS
    - og så får du skiftet den plasticbalje ud med et nyt moderne køretøj.

• #9   16. jun 2008 I øvrigt må du slet ikke køre 60 km/t på HCAB.

Hastighedsgrænsen blev forrige mandag sat ned til 50 km/t helt ude fra Nørrebro og nu helt ud til Amager.

• #10   16. jun 2008 Pernille # Odense # H

der er fler der åbner et indlæg hvis de ved hvad det drejer sig om . .

• #11   16. jun 2008 Knud:
    Du er for sjov/naiv.. Sådan at tro Sørens modpart frivilligt tager sit ansvar og dermed afgiver sit kørekort...bare lige sådan..

Søren Engdal:
    Vær sikker på at modparten løber fra sit ansvar og skriver/fortæller en anden forklarring/historie end du til forsikringen/politiet..

Skal vi væde??

Hilsen
    Bonneville.

• #12   16. jun 2008 I øvrigt er er din historie dybt dybt utroværdig.

En hyrevogn i københavn, som bremser hårdt op for at nå at holde for rødt...

aldrig set før i verdenshistorien...

Kommentér på:
Var der nogen der så??

Annonce