{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

hjælp til valg af it udstyr?? {{forumTopicSubject}}

jeg står over for at skulle flytte og min stationære gamerpc har fået "lov" til at stå i soveværelset

men har så i mellemtiden købt en bærbar pc, som jeg tager med mig når jeg er ude at rejse i form af mit job som rejsemontør, men når jeg så er hjemme, så var det planen den skulle stå over fjernsynet og anlægget, og så køre musik derfra, men nu er sagen sådan at jeg gerne vil have min externe hdd til at stå i et skab inde i soveværelset så det er gemt lidt (bruger den til noget backup o.l

men kan jeg på en måde få det koblet sammen så jeg også kan få adgang til den fra min stationære, UDEN at skulle til og skifte stik og alt muligt som det er nu, er elektriker og vil gerne lave sådan kabler og alt det gøjl der ligger lækkert

og kan det evt gøre trådløst til min bærbare, og så over wire til den stationære

er der nogen der har nogle forslag??????

de er meget velkommende

gå i seng nu, men kigger igen i morgen tidligt, så hvis i kjeder jer på nattevagten eller noget, så havde i måske lidt at tage jer til, jeg udløver en 6pack til den bedste løsning som jeg finder brugbar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til valg af it udstyr??
Kommentér på:
hjælp til valg af it udstyr??

Annonce