{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Pigers cykler {{forumTopicSubject}}

Jeg vil starte med at sige at jeg er yderst tilfreds med de kommentarer og bedømmelser som jeg har fået af og på min kawa herinde, derfor skal dette heller ikke ses som noget "jeg vil også have tuderi noget" bare nogle tanker som jeg har gjort mig smiley

Jeg har gjort mig en betragtning herinde, det virker lidt sjovt at en mand kan oprette den fedeste/sejeste og sjældne cykel herinde og han får som oftest en beskeden modtagelse og middel bedømmelser, dog tit krydret med gode kommentarer til, sån er det og sån skal det være !!!!

Meeeen om en pige så opretter en gammel udkneppet kineser knallert med buler/ridser og lyserøde blomster på bliver den skamrost af et hav af hankøn herinde, er det fordi at de går rundt med tuborg briller på, eller måske fordi der bliver tænkt lidt med tissehans en gang imellem, det kunne jo være/måske/ og i så falde at det var en god indgangsvinkel til trunten at skamrose hendes gamle lort eller bare middelmådige cykel, og i så fald, er vi mænd virkelig gennerelt så gennemskuelige og primitive ?? jeg håber det da absolut ikke smiley og som sagt bare en betragtning jeg har gjort mig smiley

Og jo der er masser af piger herinde som har vildt fede cykler som også fortjener de vilde kommentarer, men Mht resten, så stram lige lidt op i handyr og find lidt mere ærlighed frem fra posen smiley

Kim.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pigers cykler
Kommentér på:
Pigers cykler

Annonce