De sømænd........ {{forumTopicSubject}}
De sømænd...
En ung pige var så deprimeret, at hun ville tage sit eget liv ved at hoppe i havet. Da hun stod på havnekajen netop på vej til at hoppe i vandet, blev hun afbrudt af en sømand, der spurgte: "Hvorfor står du og græder, lille pige?". Hun forklarede ham om sin ulykkelige situation. Han fik hurtig medlidenhed med hende og sagde: "Se, du har en masse at leve for. Jeg rejser til Amerika i morgen tidlig. Hvis du vil, kan jeg smugle dig med på skibet." Hun blev utrolig glad for tilbuddet og slog hurtig til.
Om natten gemte han hende i en af redningsbådene. Derefter bragte han med jævne mellemrum smørrebrød, frugt og drikkevarer til hende. Hver gang han var der, elskede de længe og heftigt.
Tre uger senere blev hun opdaget af kaptajnen under en rutineinspektion. Pigen forklarede: "Jeg har en aftale med en af sømændene. Jeg får mad og drikke og en rejse til Amerika. Til gengæld må han elske mig alt det han orker." Kaptajnen: "Så har han virkelig skudt papegøjen... for det her er færgen mellem Kalundborg og Århus!"
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 804
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 107 Svar: 1.061
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 295
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 80 Svar: 679
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
De sømænd........