1.865 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

hulubulu hvor blev du af hulubulu hvor blev du af

Trist når gode tråde forsvinder

Thomas J

Skrevet: 23-05-2008 22:47:10

Køre i for stærkt, man snakker jo altid om herinde at mc er får skyld for at køre for stærkt, og folk herinde siger at det ikke er fair at vi får skyld for at være fart bøller...Så helt ærligt, hvor tit køre i alt for stærkt???

- K1 -

VIP

Skrevet: 23-05-2008 22:47:57

ALDRIG!!!

Simon J

VIP

Skrevet: 23-05-2008 22:50:24

hvordan deffineres forstærk? hvis 55 i 50 zonen med 100 m hen til byzone ophøre skiltet så ja, hvis det er 120 i 80 zonen osv. så må jeg desværre tilstå 1 gang er det sket

Knud (Vestegnen) J

VIP

Skrevet: 23-05-2008 22:50:50

Kører faktisk aldrig meget stærkt på MC, men jeg ligger oftes en smule over begrænsningen uden for byerne - dog ikke rigtig på motorvej.

I bil , gør det sig også gældende på motorvej.

Jeg er temmelig striks med hastighederne i bebygget område.

Jan (Nordsjælland) L

VIP

Skrevet: 23-05-2008 22:51:15

Jeg overskrider altid og konstant hastighedsgrænserne uden for byerne, men har indtil nu ikke kørt for stærkt.
Bank, bank, bank.

Energy [Egå] .

VIP

Skrevet: 23-05-2008 22:51:51

Møj sjældent i byen, men på landeveje med godt udsyn og motorveje...uha uha..

Thomas J

Skrevet: 23-05-2008 22:53:01

Alså jeg kan sige at jeg aldrig køre en tur uden at passere de 200, ellers kunne jeg jo nøjes med en helt anden cykel..Så kan folk mene hvad de vil om det..

Erik[Sydsjælland] .

VIP

Skrevet: 23-05-2008 22:55:04

Kan huske jeg for ca. 5 år siden kom op på 83 km/t hvor der var 80 uhaaa det var bare vildt....... men siden har jeg ikke kørt sååå stærkt smiley

Patrick G

VIP

Skrevet: 23-05-2008 22:55:33

Altid udenfor byerne, aldrig inde i byerne. Sådan er det og vil det sikkert altid være.
Både i bil og på mc.

Carsten ¤Nordjylland¤ O

VIP

Skrevet: 23-05-2008 22:56:14

Er dette en offentligt tilgængelig "tilståelses-tråd".... evt. for at gøre etaten en tjeneste?? ;0)

Mogens S

VIP

Skrevet: 23-05-2008 22:57:00

HMM. Så må jeg sige at jeg aldrig kører for stærkt. For jeg syntes at 200km/t er sindsygt stærkt. Jeg kører aldrig over det tilladte i byerne men på landevej kører jeg efter forholdende:-)))

Grauballemanden gsx til salg :

Skrevet: 23-05-2008 22:59:32 Slet indlæg

nemlig Carsten

ku aldrig komme på tale, jeg tør ikke

Tiger A

Skrevet: 23-05-2008 22:59:50

i byen.. aldrig.. flere gutter har allerede fået klip i omegnen..
selv min far fik et klip i byen i bilen.. hehe.. :o)

Don Cargo .

VIP

Skrevet: 23-05-2008 23:01:21

altid

- K1 -

VIP

Skrevet: 23-05-2008 23:03:04

har du en Yamser DC?

for så siger det sig selv

Skrevet: 23-05-2008 23:03:48 Slet indlæg

har han ikke råd til, det er for de udvalgte

Jan (Nordsjælland) L

VIP

Skrevet: 23-05-2008 23:03:59

Jeg tilstår offentligt, at jeg en gang imellem har overhalet Margrehte Auken i hendes 2CV, så jeg har måske alligevel kørt FOR stærkt.
smiley
Jan L

Rass RaCiNG MaNiaCS '

VIP

Skrevet: 23-05-2008 23:04:12

Aldrig... Jeg får nok på trackdays...

Mike P [Viborg] .

VIP

Skrevet: 23-05-2008 23:07:43

Aldrig i byen, udenfor, tja det hænder på de gode veje, men altid efter forholdene.....
Bor på landet, så jeg er vant til at "fætter farmer" lige pludselig letter fra en mark uden at se sig for......

Skrevet: 23-05-2008 23:11:57 Slet indlæg

kuren er på vej

http://avisen.dk/konservative-vil-overvaage-fartboeller-011107.aspx

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hulubulu hvor blev du af
  • #1   23. maj 2008 Ja og jeg svarede "Øv, så skal nr.pladen til at vippe ind under istedet for op"......
    Men der forsvandt emnet sgi.........

• #2   23. maj 2008 undskyld

man er vel kun et menneske, sker aldrig for en på yams eller på bus

• #3   23. maj 2008 ventelister kører ikke så stærkt

• #4   24. maj 2008 så kan vi osse blive hentet, når vi engang blir senile, og ikke kan finde hjem

• #5   24. maj 2008 Hehe så kan vi da også lige godt tage det sidste skridt og rykke ind til kvægene smiley

Så kan køerne køre rundt på jeres MC'er:P

• #8   24. maj 2008 Jeg tror lige de konservative har mistet 10-20000 stemmer fra de danske motorcykeliser, eller i hvert falde blevet mindre populære.
    Jeg kan vitterligt ikke se hvad de kamerare skal gøre godt for på motorvejen, det er jo ikke der folk bliver dræbt pga fart, det er i byerne det sker. at man sætter dem op på skoleveje og andre steder hvor det direkte kan være farligt at køre mere end det er tilladt, så kan det måske være ok. Men på motorveje og landeveje burde der være frie fartgrænser som på ileds of man(aner ikke hvordan det staves).
    En af de største grunde til at vi ikke må køre mere end 110 og 130 på motorvejen er at bilerne begynder at bruge markant mere energi på at holde disse hastigheder, og der med forurener mere når de skal køre så hurtigt, det med at det er farligt har stort set ikke noget indhold i sig.

• #9   24. maj 2008 Så skal der ihvertfald monteres nummerpladevipper smiley

• #10   24. maj 2008 Ja der dør mange flere på grund af fedme - hvad med at gøre lidt ved det, og måske lovgive der ;o)

• #11   24. maj 2008 265 km/t - Ellers er det da kedeligt.

• #12   24. maj 2008 jeg hørte en gang nogle ca tal for hvordan resurserne er fordel mellem de forskellige sygdomme på sygehusene. og der gik ca en tredie del af resurserne til fedme relateret sygdomme, en tredie del mere til ryger relateret sygdomme, og den sidste trediedel gik så til resten. Det vil sige at hvis man kunne fjerne de fede og rygerne fra sygehusene, så kunne man faktisk for det nuværende syghusbudget bruge 66% af budgettet på forskning og stadig have samme sengepladser til "normale sygdomme", på den måde er der resurser til at man kan finde en måde at genoplive alle slags dødsfald, altså vil der ikke være nogle døde overhovede da man vil være i stand til at lappe ALLE sammen igen med den rette mængde forskning.

Det er en lidt uhyggelig tanke at samfundet skal betale så mange penge for sygdomme som personerne på en hvis måde selv har valgt at få, enten ved at ryge 60 smøger om dagen eller spidse 2 familie pizzaer til frokost hver dag.

• #13   24. maj 2008 Christian J - Præcis ;o) - Og yderligere kan man sige at fedme kommer over flere år - hvorimod mc-ulykker er her og nu - pludselige hændelige ulykker, men de ulykker bliver IKKE accepteret som en ting vi må leve med.- Men holdningen til specielt fedme bliver bare gemt væk - som om det er okay at man "giver" sit lands befolkning mulighed for at ernærer sig, med rigtig lorte mad, hvor der er et minimum af "sunde råvarer" ! ! (cigaretterne er vist på retur- selvom jeg stadig ryger en 20 stk's pr. dag) - Jeg er normale weisse rolig - men sådan noget her pisser mig total af, med så DUM en regering og lovgivning smiley

• #14   24. maj 2008 Helt seriøst fatter i hva i brokker jer over, de tager kun billed forfra smiley

• #15   24. maj 2008 Vi skal være gode ved rygerne.

Vi har dem jo ikke så længe smiley

• #16   24. maj 2008 engang for mange år siden kørte jeg 110 over ved vestkysten. selv om man kun må køre 80.

• #17   24. maj 2008 Ingen der har tænkt på at artiklen er gammel, og det har været på tale i ganske lang tid?

• #18   24. maj 2008 Christain J...

Så må de fede og rygerne squ miste stemmerettighederne!

Måske du må beholde den Helle Honda, nu hvor du deltager så fint i debatten smiley

God weekend allesammen!

Min knap så god - Godt vejr, ingen mc og skal skrive en engelsk rapport

• #19   24. maj 2008 Syntes efterhånden der er alt for mange selfede bilister ude i trafikken der skal lege Politi og prøver at få andre til at køre som de vil køre. Se ekesempelvis på¨motorvejen hvordan at folk ligger sig i yderbanen med 100 når de skal overhale en lastbil, og når de så har passeret kan de se en ny 2km længere fremme og vil ikke trække ind. Så sker der det at folk blinker med lygterne ligger sig helt op i røven på den narrøv der tror at han er Bent betjent, der blir den lange kø og vi får harmonika kørsel osv. ja det her gælder også i byerne hvor folk der skal dreje til venstre i den anden ende af byen skal ligge i yderbanen hele vejen igennem. De følger færdselsloven siger de hmmmmm, Det første vi lærte da vi tog kort lige efter krigen smiley var at man ikke måtte være til ; FARE,GENE eller ULEMPE. Jeg mener de overtræder dem alle...

• #20   24. maj 2008 Søren P - ØH forstår ikke din bemærkning hvad må jeg beholde ?

• #21   24. maj 2008 Din stemmeret Helle...
    Du er ryger = ikke stemmeberettiget

Fede og rygere belaster simpelthen samfundet for meget til at de kan have lov til at få indflydelse på de politiske beslutninger smiley

Det er gaaas! Men I kan tage det

• #22   24. maj 2008 Søren P - he he, jeg havde det godt nok på fornemmeren at du mente dette, men okay - jeg adlyder ! Altså på denne måde, at når jeg så ikke har en tændt smøg i hånden, så skriver jeg, he he :=()

Ps. Skal også lave opgave i dag - Direct Marketing - og så kan jeg om lidt se manden kører ud af indkørslen på mc'en, ud i livet til oplevelserne :=(

- Hørte jeg nogle sige at jeg har ondt af mig selv ????

• #23   24. maj 2008 Helle

Ja sådan kan også fortolke det ;o)

• #24   24. maj 2008 styrer man selv, altså sin omgangskreds

• #25   24. maj 2008 Hehe Rene. God pointe at samligne tobakken med kvinder. Man skulle aldrig ha prøvet det første gang, det er en træls vane at have. Nu er jeg sluppet ud af kløerne på tobakken , men det kniber lidt med det andet..

• #26   24. maj 2008 fedt familie forhold

• #27   24. maj 2008 thomas j. det er da lige rabiat nok, rygning er vel et frit valg, dog skal de ikke genere os andre med det. Men det er vel ok at dine forældre ser deres barnebarn hvis de ikke ryger når barnet er der?

• #28   24. maj 2008 kan ikke klare fanatikere,

• #29   24. maj 2008 og sociale

• #30   24. maj 2008 Thomas J - Du skal da vist være glad, hvis dine forældre vil "røre" ved dit barn - det der er pæret sammen af æg og celler og kommet ud af et klamt hul, he he - så kan du sgú lære det *GGGGG* (og så lader du os rygere i fred, eller ?

• #31   24. maj 2008 efter fødsel, ja fy for F........, jeg var sikker på jeg ikke skulle ha flere børn, men hva fanden nu har jeg to, den blir skam fin igen

• #32   24. maj 2008 Jeg har aldrig kørt for stærkt! - Jeg er i hvert fald aldrig blevet taget for det! smiley

Så skidt da - Den kan da godt ryge lidt over fartgrænsen på landevejene og motorvejen, men ikke ret meget for det er ikke for fartens skyld jeg kører mc.

Kommentér på:
hulubulu hvor blev du af

Annonce