{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Ann. på papkassen.dk {{forumTopicSubject}}

Faldt lige over denne ann. på en Yamaha R1.

Prøv lige at se data på den. det er en engelsk tekst der er sat i en oversætter og derefter copy and paste til ann,

Uforståeligt, men rigtigt sjovt at læse .
http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/show.asp?adid=181680

" maskine Flydende - afkøle fire - slag tværgående fire. kapacitet 998cc. Bære x slag : x 53.6mm. Valvegear: DOHC hos fire faste udgifter klapper per cylinder. Kompression forhold : 12.7:1. kraft 139kW henne ved 12 500rpm. Torque: 118.3Nm henne ved 10 000rpm. indføring Elektronisk fuel - indsprøjtning hos Y CCI. antændelse TCI. igangsætning elektrisk gribe Telegram - opereret mangfoldig anti-afholdsmand gled gribe. overførelse Seks - hastighed konstant - indgreb gearkasse hos afgørende drive af lænke. inddragelse 43mm spejlvende cartridge gaffel indstillelig nemlig lade forud , kompression og tilbageslag klam henne ved forside monoshock indstillelig nemlig lade forud , høj og lav simpel - hastighed kompression og tilbageslag klam henne ved rejse. bremse tvilling 310mm disketter hos radial opklæbe seks - gryde imod stempel Sumitomo callipers henne ved forside , 220mm disk hos ugifte - stempel Nissin afrivning gerning henne ved rejse. bandager forside 120/70 tubeless. rejse 190/50 tubeless. Wheelbase: 1415mm. Billet højde : 835mm. Fuel kapacitet : 18 liter. Gold last : 177kg.
KM: 12520 "

Den danske sprog er en sjaaw en.

Palle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ann. på papkassen.dk
  • #1   21. maj 2008 Min favorit er:

    "Opereret mangfoldig anti-afholdsmand gled gribe."



  • #2   21. maj 2008 Efter en tur i maskinen, ser det sådan ud:

    "Liquid machine - cool four - blow cross-fire. 998cc capacity. Carry x blow: x 53.6mm. Valvegear: DOHC with four fixed costs pushed per cylinder. Compression factors: 12.7:1. force 139kW am 12 500rpm. Torque: 118.3Nm am 10 000rpm. introduction Electronic fuel - injection at Y CCI. TCI ignition. starting electrical intervene Telegram - operated multiple anti-afholdsmand slid intervene. Transfer Six - speed constant - interventions gearbox with the crucial drive of the chain. Flipping involvement 43mm cartridge fork adjustable namely the advance, compression and setbacks dampen am home monoshock adjustable namely the prior, high and low simple - speed compression and setbacks dampen am trip. slow down the twin 310mm discs with radial paste six - pot against stamp Sumitomo callipers at the front, 220mm disc with unmarried - stamp Nissin afrivning deed am trip. bandages front 120/70 tubeless. travel 190/50 tubeless. Wheelbase: 1415mm. Ticket height: 835mm. Fuel capacity: 18 litres. Gold last: 177kg.
    KM: 12520

    Mangler kun ordet "anti-afholdsmand".

    Palle


  • #3   21. maj 2008 HEHE den er sgu da ret fed. Og ja min favorit er også klart den emd afholdsmanden. heh

  • #4   21. maj 2008 he he - jeg troede det var noget andet tråden drejede sig om ,o)

  • #5   21. maj 2008 Det må være en fake annonce for prisen er da også helt hen i vejret

  • #6   21. maj 2008 Det er bare en af de annoncer, der er begyndt at dukke op med direkte oversættelse ved hjælp af f.eks. Babelfish online ordbog. Det er tilsyneladende blevet kendt i bl.a. Holland, at alt kan sælges i DK - så det er nok nogen, der begynder at sætte annoncer i vores medier i DK. Prisen kan være en fejl ved valutakursen. Den kan meget vel være ok, selvom den ser meget mystisk ud...

    Men om alt kan sælges... dér er de vist en postgang for sent ude - men det er en anden sag.


  • #7   21. maj 2008 Thomas.

    Det er også noget jeg studsede over. Prøver sku at skrive til ham :).

    Vender tilbage.

    Palle


  • #8   21. maj 2008 Har nu skrevet til ham. Prøv lige at se her, hvad der skete da jeg googlede hans navn i mailadressen:

    http://www.google.dk/search?q=daveleterrier&hl=da&start=10&sa=N

    Den Yamaha skal da vist bare sælges, er sat til salg i det meste af Europa smiley

    Fake? Ja sikkert, er spændt på hvad han skriver til mig. kan se han modtager E-wire, så han vil nok ha mig til at overføre x antal kr til hans "shippingmaneger" :).

    Palle


  • #10   21. maj 2008 :O)

  • #11   21. maj 2008 220 mm disk hos ugifte !?!?!? ...... javel ja smiley

  • #12   21. maj 2008 "gryde imod stempel Sumitomo callipers henne ved forside" den er nu osse meget fed smiley --- men det er jo helt klart en eller anden bandit der prøver på at få en dum dansker til at hoppe i fælden...

  • #13   21. maj 2008 Så har jeg fået svar på min mail:



    Dear Palle

    I want to inform that the Yamaha R1 is in perfect condition, without any damages .
    The Yamaha R1 has all papers.
    I have bought the Yamaha R1 from Denmark when i was with businesses .
    I am located in London .
    I am businessman and i have not time to ride it .
    It has been kept only in garage .
    It has not been registrated here in UK.
    Yamaha R1 is registrated in Denmark and i can to make the delivery without any
    problem .
    The shipping/payment will be made using www.egata-fast.tk. Please carefully read all
    the steps below .If you agree our terms send us your full name and address + final
    order so we can start the shipping .
    It's 100% safe for me and you .
    Read all the informations here : www.egata-fast.tk/safe-exchange.php
    ----------------------
    Here is how we are going to do :
    1. I will ship the Yamaha R1 with : www.egata-fast.tk
    2. They will contact you and let you know that I sent you the Yamaha R1 and the
    status of the Yamaha R1 .
    3.You will transfer the money to www.egata-fast.tk
    4.You will receive the Yamaha R1 and check them , test them etc.
    5. You have 5 days to inspect the goods. You must confirm to www.egata-fast.tk that
    the Yamaha R1 are as you expected to be so I can receive my money from them .
    If you are not satisfied of the Yamaha R1 , they will come , pick up the Yamaha R1
    and give all your money back. I will have to pay again the shipping taxes to receive
    the Yamaha R1 back .
    You can contact www.egata-fast.tk and ask about us : contact@egata-fast.tk If you
    agree our terms please give us the shipping address where we must
    ship the product.

    Som jeg forventede er det en fake. Har lige sendt returmail, hvor i jeg spørger efter reg.nummer og stelnummer. Jeg har ligeledes skrevet at jeg selv vil afhente.

    Palle






Kommentér på:
Ann. på papkassen.dk

Annonce