Eftermiddags humor.... {{forumTopicSubject}}
Til Jobsamtalen.....
- Vi er parate til at betale en god gage, men til gengæld forlanger vi også, at de bestiller noget...
- Nå ja, jeg tænkte jo nok der var lusk med i spillet, svarede ansøgeren til pladsen.
---------------------------------------------------------------
Lægebog for værtshusgangere:
Symptom: Øl unaturlig lys og smager af ingenting.
Fejl: Glasset er tomt.
Løsning: Få en eller anden til at købe dig en ny øl.
Symptom: Øl smager af ingenting, T-shirt er våd.
Fejl: Munden ikke åben eller glasset anvendt forkert.
Løsning: Ud på toilettet og øve i spejlet.
Symptom: Fødder kolde og våde.
Fejl: Glasset holdt i forkert vinkel.
Løsning: Drej glasset så åbningen peger mod loftet.
Symptom: Fødder varme og våde.
Fejl: Ukorrekt blærekontrol.
Løsning: Stil dig ved siden af den nærmeste hund og brok dig over dens opdragelse. Forlang en øl fra ejeren.
Symptom: Gulv utydeligt.
Fejl: Du kigger gennem bunden af glasset.
Løsning: Få en eller anden til at købe dig en ny øl.
Symptom: Gulv bevæger sig.
Fejl: Du bliver båret ud.
Løsning: Find ud af om du bliver båret til et andet værthus.
Symptom: Væg overfor dig indeholder pludseligt en masse lys.
Fejl: Du er faldet bagover.
Løsning: Få nogen til at hejse dig op.
Symptom: Mund fyldt med cigaret skodder.
Fejl: Du er faldet forover.
Løsning: Se ovenstående.
Symptom: Rum ser pludseligt mørkt ud.
Fejl: Værthuset har lukket.
Løsning: Få bekræftet din hjemmeadresse hos bartenderen.
-----------------------------------------------------------------
En lille dreng spurgte sin mor: Mor er Gud hvid eller sort?
Moren svarede: Han er begge min ven.
Det tænkte drengen lidt over og gik så ind til sin far og spurgte: Far er Gud en mand eller en kvinde?
Faren svarede: Jamen han er da begge, min søn.
Det tænkte sønnen lidt over og gik så ind og spurgte: Mor, far er Michael Jackson så gud?
-----------------------------------------------------------------
Jeg skriver, fordi De udbeder Dem yderligere oplysninger vedrørende min ulykke.
Jeg havde på skadesanmeldelsen i rubrikken "Hvorledes skete ulykken?" anført dårlig planlægning, som årsag til mit ulykkestilfælde.
Eftersom De ønsker, jeg skal forklare det mere indgående, håber jeg, følgende detaljer vil være tilstrækkelige.
Jeg er murersvend, og på ulykkesdagen arbejdede jeg alene på et fladt tag på en ny 6-etagers ejendom. Da jeg havde afsluttet mit arbejde, havde jeg ca. 50 mursten tilovers (omkring 110 kg). I stedet for at bære dem ned i hånden, besluttede jeg at sænke dem ned i en træbalje ved at bruge en talje, der heldigvis var anbragt på bygningens side oppe på taget.
Efter at have bundet rebet godt fast nede ved jorden, gik jeg op på taget, svingede træbaljen ud og læssede murstenene. Så gik jeg ned igen og løste rebet, idet jeg holdt godt fast for at sikre en langsom og forsigtig nedsænkning af de ca. 110 kg mursten. Bemærk, at jeg på skadesanmeldelsen anførte, at jeg vejer 71 kg.
På grund af min overraskelse over at blive revet væk fra jorden så pludseligt, mistede jeg åndsnærværelsen og glemte at give slip på rebet. Det er vel unødvendigt at sige, at jeg i pæn fart fræsede op langs hussiden.
Omkring 3. sals højde mødte jeg træbaljen, der var på vej ned. Det forklarer kraniebruddet og det brækkede kraveben. Dette møde nedsatte kun farten lidt, så jeg fortsatte min hurtige opstigning og standsede ikke før fingrene på min højre hånd var 2 knoer dybt inde i taljen.
Heldigvis - på dette tidspunkt havde jeg generhvervet min åndsnærværelse og var i stand til at holde godt fast i rebet trods de voldsomme smerter.
Omtrent samtidig ramte baljen med murstenene jorden og bunden gik ud af baljen. Befriet for vægten af stenene vejede baljen nu ca. 20 kg.
Jeg refererer igen til min vægt anført på skadesanmeldelsen. Som De måske kan forstå, begyndte jeg en hastig nedtur langs bygningens side.
I 3. sals højde mødte jeg træbaljen på vej op. Dette ligger til grund for 2 brækkede ankler og hudafskrabninger på benene og den nederste del af kroppen.
Mødet med baljen nedsatte hastigheden tilstrækkeligt til at mindske skaderne, da jeg faldt ned i murstensbunken, og heldigvis brækkede jeg kun 3 ryghvirvler.
Jeg er dog ked af at skulle fortælle, at da jeg lå der på murstenene i dyb smerte og ude af stand til at rejse mig, og betragtede den tomme balje 6 etager over mig - mistede jeg igen åndsnærværelsen
Jeg gav slip på rebet.
------------------------------------------------------------------
En lille pige var til bryllup for første gang i hendes liv, og stillede derfor en masse spørgsmål til sin moder.
- "Mor! Hvorfor har damen hvidt tøj på?"
- "Det er fordi hvid symboliserer lykke, og i dag er den lykkeligste dag i hendes liv."
- "Mor! Hvorfor har manden så sort tøj på?"
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 14
"Nu kommer storken med din lillesøster"
Sønnen svarer:
"Du er da en idiot, her vrimler byen med fisse og så knepper du storken......."
---------------------
Hvis en kvinde er utryg ved at se dig onanere, mener du da at hun....
A: Er snerpet.
B: Er kedelig.
C: Burde tage en anden bus?
-------------------
Dr. Holm kæmper med dårlig samvittighed efter sex med en patient.
En stemme i ham siger følg dit begær.
.
.
.
En anden stemme siger... Husk du er dyrlæge!
--------------------
Den ultimative afvisning:
Man ligger i sengen og onanerer - Og så falder ens hånd i søvn.
feb 2007
Følger: 102 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 590
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
Eftermiddags humor....